ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ovex er einig med bmwE9 som er einig med trotto..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Fant akkurat en jeg ikke syntes spesielt mye om... Dette scoopet på panseret var ikke mye lekkert..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 det var bare ekkelt:D hehe.. fysh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 BimmerKing, Hehe. Har sett den der før. Norsk M5 med kompressor, ikke sant? Greit nok at det ikke er plass til kompressoren under panseret, men å lage et slikt scoop er jo rimelig på jordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 BimmerKing, Hehe. Har sett den der før. Norsk M5 med kompressor, ikke sant? Greit nok at det ikke er plass til kompressoren under panseret, men å lage et slikt scoop er jo rimelig på jordet.. Korrekt det Gunnar. Ligger tilsalgs på www.finn.no..... Det er det jeg vil kalle horribelt. Men eier er sikkert fornøyd han.... Tror neppe det er godkjent da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 En M5 med svulst. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ææææh, blir helt dårlig av å se sånt som det her Enkelte skulle vært fratatt retten til å kjøre BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ææææh, blir helt dårlig av å se sånt som det her Enkelte skulle vært fratatt retten til å kjøre BMW... Hvor mange etasjer går det egentlig an å ha på bakvingen a . Jeg er målløs . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ææææh, blir helt dårlig av å se sånt som det her Enkelte skulle vært fratatt retten til å kjøre BMW... Og dette ER jo ikke engang en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Trappetrinnvingen på den blå E46en er manipulert. Teit av han der Jimmy-idioten å legge ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Trappetrinnvingen på den blå E46en er manipulert. Teit av han der Jimmy-idioten å legge ut den. Er ikkje det ei Kercher vinga da Gunnar? Den er manipulert til dei grader ja.. Kan ikkje skjønne at folk har så tilgrader forskjellig smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Trappetrinnvingen på den blå E46en er manipulert. Teit av han der Jimmy-idioten å legge ut den. Er ikkje det ei Kercher vinga da Gunnar? Den er manipulert til dei grader ja.. Kan ikkje skjønne at folk har så tilgrader forskjellig smak. Kan fint likne den ja: http://www.styling-tech.no/produkt.php?vare_id=455 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ææææh, blir helt dårlig av å se sånt som det her Enkelte skulle vært fratatt retten til å kjøre BMW... han som har lakka den der har tydeligvis peil på å lakkere.. men motivene var vel ikke så vakkre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ææææh, blir helt dårlig av å se sånt som det her Enkelte skulle vært fratatt retten til å kjøre BMW... han som har lakka den der har tydeligvis peil på å lakkere.. men motivene var vel ikke så vakkre :/ Uæaaeaøaøaøa!! Unnskyld meg men er det ikke selveste BMW selv som står bak denne kreasjonen? Bare jeg som har fått med meg dette? Jeg leste hvertfall om disse bilene for mange år siden. Var noen M3 E36 som BMW fikk en kunstmaler til å dekorere. De ble også ribbet for interiør og satt inn bur husker jeg. Litt morsomt at det dere tror er jalla styling er faktisk BMW som står bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ææææh, blir helt dårlig av å se sånt som det her Enkelte skulle vært fratatt retten til å kjøre BMW... Hvor mange etasjer går det egentlig an å ha på bakvingen a . Jeg er målløs . hvis ikke denne vingen er mangellapp på godkjenninga så vet ikke jg ass. stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå