Gå til innhold

Full husransakning og glattcelle..

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke tro hva jeg leser :shock: Er det virkelig mulig!?! :o

Støtter deg i dette Gunnar.

Det er en skam at noen 99% sikkert kommer til å slippe å stå til ansvar for dette. Har ikke ord.

I disse sakene blir media din venn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gunnar, sånt som dette skjer OFTE, det tviler jeg faen ikke på! Derfor, hadde vi ikke hatt bimmers.no nå, hadde bare din omgangskrets fått vite om dette. Jeg anbefaler absolutt at du kontakter Tønsbergs Blad og evt. TV Vestfold. Dette bør frem i lyset, fordi det rett og slett er ELENDIG etterforskning bak alt sammen! Dessuten hadde ikke du trengt noe glattcelle pga dette, det er piss! HVIS det hadde vært slik at du skulle kunnet endre på noe i selveste AutoSys, forstår jeg at politi reagerer.

Men hvordan i HULESTE skulle du kunne endre noe i en database via http? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, politiet har ikke mye å gjøre, må jeg si. For ett par helger siden ble bestekompisen min kasta på glatten, og kom ut søndag morgen med en bot på 7000,- i hånda. Grunnen til det var at sivilt politi hadde lagt en kar ned i bakken i Oslo sentrum. Politiet hadde ingen skilt eller noe synlig , så det var umulig å se at det faktisk var politiet som satt oppå en kar. Kameraten min gikk bort å spurte hva de drev med, siden de behandlet mannen ganske så brutalt. Politimannen sa:"Pell deg vekk, før jeg tar deg." Dette beviste jo ikke at det var en politimann som snakket, det kunne like gjerne vært en kriminell som sa det. Kameraten min spurte da om hvorfor han skulle ta han. Og da kom politimannen løpende bort til han, spente han i bakken, satt på han håndjern, tok fram skiltet fra innsiden av jakka, og sa: Jeg sa jeg skulle ta deg.

Dermed var det rett i glatten! Og en bot på 7000,-

Er ikke så mye som skal til for å tilbringe en natt i cella, og bli noen kroner fattigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, politiet har ikke mye å gjøre, må jeg si. For ett par helger siden ble bestekompisen min kasta på glatten, og kom ut søndag morgen med en bot på 7000,- i hånda. Grunnen til det var at sivilt politi hadde lagt en kar ned i bakken i Oslo sentrum. Politiet hadde ingen skilt eller noe synlig , så det var umulig å se at det faktisk var politiet som satt oppå en kar. Kameraten min gikk bort å spurte hva de drev med, siden de behandlet mannen ganske så brutalt. Politimannen sa:"Pell deg vekk, før jeg tar deg." Dette beviste jo ikke at det var en politimann som snakket, det kunne like gjerne vært en kriminell som sa det. Kameraten min spurte da om hvorfor han skulle ta han. Og da kom politimannen løpende bort til han, spente han i bakken, satt på han håndjern, tok fram skiltet fra innsiden av jakka, og sa: Jeg sa jeg skulle ta deg.

Dermed var det rett i glatten! Og en bot på 7000,-

Er ikke så mye som skal til for å tilbringe en natt i cella, og bli noen kroner fattigere.

Hadde jo ikke vært sjans i HAVET for at jeg hadde godtatt noe slikt! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg litt igjen... er navnbroren til en stor narkopusher, satt 48timer på glattcella, blei grilla i 9avhør, blei trua med 4uker varetekt med brev og besøksforbud, rassia hjemme 2ganger..

dere kan tru mamma blei happy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg ville toppe lista her hvis jeg skulle få frem alt det urettferdige som har skjedd.

men igjen folkens vi lever i et godt land og vi som bor her må være fornøyd over hvordan ting fungerer i Norge, hvordan systemet fungerer.

Alt kan ikke være perfekt, tross det er Norge en av verdens beste land å leve i, selv om man er fattig,velstående eller rik. Alle behandles likt.

En jeg kjenner som for noen måneder siden har kommet flytta fra Dubai til Norge, grunnet giftemål, har helt annet syn på landet, jeg spurte han personlig hva han synes om Norge og han kom frem med så mye som jeg aldri har tenkt på.

Han likte de forskjellige ordningene i landet, hvordan etatene fungerer, hvem som gjør hva, han sa også at han var sjokkert jenter/damer i dette landet kunne ferdes fritt på natta ute, det kunne dem nemlig ikke dubai fordi der blir du enten kidnappa og aldri funnet igjen eller du blir voldtatt.

Rike arabere ga ikke lønn til sine ansatte, noen av dem fikk ikke lønn på flere måneder og i verste fall kunne folk tjene ca 400kr mnd.

Dubai er bare et fint feriested ikke noe å bo i, politiet i dubai er kontrollert av rike arabere og kan kjøpes.

Blir du stoppet av en eller annen grunn av politiet og du er frekk og banner til han får du nok en varsel eller kanskje en bot, i Pakistan hadde dem kasta deg i cella og banka deg til hele politistasjonen hadde blitt slitne i kroppen.

Vi må være glade over at sånt skjer ikke i Norge, vi har ikke terrorfrykt, kan ferdes fritt hvor vi vil, vi har mye frihet og synes at vi bør være glade over det.

ting er annerledes i Norge enn andre land.

Ble mye O.T her.. sorry Gunnar hvis jeg ødela tråden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...