_CoZm|C_ Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 navn å personnummer.. finne ut mye då.. Bare te å avlegge han et "lite" besøk å fortell han kossen du har opplevd saken.. Tror ikkje han vil gjør det ein gong te .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Jobber han i biltilsynet,så er han vel en stabeis som mener at såpass må du tåle.Eller så begynner han sikkert å grine(hvis han ikke har på seg uniformen da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Bare te å avlegge han et "lite" besøk å fortell han kossen du har opplevd saken.. Tror ikkje han vil gjør det ein gong te .. Tror vel ikke det vil styrke saken nevneverdig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Nå kan du jo gjør mye jævelskap med han når du har personnummeret... En hevnaksjon er på sin plass..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Huff og atter huff gjen Gunnar. Ser ut som du tar det veldig rolig, misunner deg den egenskapen! Jeg hadde vært farlig nær "sinnsyk i gjerningsøyeblikket " for mitt vedkommende hadde jeg vært utsatt for noe sånt...håhå! Men dette er en sak som absolutt burde fram i media, men det er jo ditt navn som kommer på trykk, som du var inne på. Programmer som "Standpunkt" og "Tabloid" sluker slik saker rått Bimmers.no blir snart kjent for alle sine saker Aldri gi deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 En hevne aksjon vil sikkert straffe seg.Blir vel sikkert anmeldt en gang til bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 du kan jo legge ut mailen hans her, så kan vi sende bimmers.no "julekort" alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Det hadde gjort seg, han hadde nok fått hakeslepp, hvis han fikk 2000 hatmail på en dag... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 "Julekort" heter det,ikke hatmail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Er du ikke student Gunnar? Student = fri rettshjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Er du ikke student Gunnar? Student = fri rettshjelp. Saken kvalifiserer visst nok ikke til fri rettshjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Det ser ut for å være vanskelig å kjøre noen sak på "falsk anklage" mot Vegdirektoratet så lenge de handlet i god tro, men har engasjert advokat for å ta det videre. Hun sier det er grunnlag for å søke erstatning av politiet for uberettighet straffeforfølgelse. Visstnok er det fastsatte satser for en del slike ting. F.eks. 1500,- per påbegynte døgn i glattcelle etc. Et par av de fra Datakrimenheten var forresten nede med utstyret i dag (på lørdag kjørte de en sliten Passat, og i dag en sliten Primera, så kanskje derfor de er så hissige stakkars), og på han ene virket det som om det ikke fantes noe bevis da ransakelses- og pågripelsesordrene ble utskrevet - kun en anmeldelse. Men det ville han ikke svare konkret på, og de vil egentlig si veldig lite. Jeg får ikke dokumentinnsyn selv nå som saken er henlagt, men det får advokaten, så vi får se hva hun gjør videre. Regner ikke med jeg blir rik på dette (er vel større sjanse for å bli fattig), men synes det er for drøyt at det skal kunne foregå på dette viset her uten at det får noen følger. Advokaten er forresten tidligere politiadvokat i både Tønsberg og Oslo, så hun burde vite hva som kreves for ransakelses- og pågripelsesordrer. Det er jo tross alt en politiadvokat i Oslo som har utskrevet disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Det ser ut for å være vanskelig å kjøre noen sak på "falsk anklage" mot Vegdirektoratet så lenge de handlet i god tro. Det er ganske stor forskjell og være i god tro kontra det og være dum (dette gjelder også juridisk). I en så stor etat som Vegdirektoratet så må man forvente at de har bedre kjennskap til sine egne itsystemer enn dette. Hadde jeg gjort noe slik i min jobb så hadde jeg fått sparken tvert. Men det er vel noe av forskjellen mellom statlig og privat sektor. Slik du har fremstilt saken her er det vel ingen tvil om at Politiet har gjort en feil (kan vel nesten si at de har handlet i god tro ), men den største feilen ble gjort i Vegdirektoratet – derfor mener jeg at dette bør få konsekvenser for de som er ansvarlig der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Fant denne da jeg titta innom vegvesen.no i dag: Den elektroniske tjenesten "Periodisk kontroll" er midlertidig ute av drift På grunn av helt nødvendige endringer som må gjøres vil denne tjenesten være utilgjengelig i to til tre uker fremover. Vi beklager dette. [2005-11-06 15:00] Jøss, var det noe galt med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå