Hugaas Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei har fått et merkelig lys i instrumentpanelet på min 328i 96 mod. Lyser gult i en varselslampe for airbag. Dette lyset kom etter at jeg var og hentet bilen etter service, noen som har noen formeing om hva dette kan være eller har vært borti problemet før? var på verkstedet i dag og klaget og de prøvde og nulstille lyset men det gikk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Gikk ikke? Slags verksted er dette da? Er ikke feilen rettet så vil den selvfølgelig tennes igjen. Er dette en orginal 328i eller en ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Det er vel en airbag sensor som har tatt kveld, det kan oså være beltestrammer . På min var det en kabel til beltestrammeren under førersetet som fikk airbaglyset til å tennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Gikk ikke? Slags verksted er dette da?Er ikke feilen rettet så vil den selvfølgelig tennes igjen. Er dette en orginal 328i eller en ombygd? ja enig hva slags verksted er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jeg hadde også et problem med kabelstrammer til beltet men da lyste det rødt i airbaglyset. Lyser det gult indikerer det kanskje et annet problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 lyser gult, er en original 328i cab. Er litt irriterende og ha det lyset der, særlig når det kom etter service. Ikke noe de kan ha kommet borti eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 lyser gult, er en original 328i cab. Er litt irriterende og ha det lyset der, særlig når det kom etter service. Ikke noe de kan ha kommet borti eller? Hva gjorde de på servicen da? Noe som kan ha utløst det? Lyser det hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Viss det skjedde etter at du hadde bilen på service er det noko verkstaden har gjort. Ikkje ditt problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 På servicen skiftet de vannpumpe, reim, løpehjul og motorolje, men mener da også at dette er deres problem da dette kom etter at bilen hadde vært hos dem. Satte meg i bilen og skulle kjøre hjem fra verkstedet og lyset kom med en gang jeg startet. Får høre i morgen hva de finner ut, de skulle vist kontakte bmw i dag tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Er sikkert aktive belstestrammere på den, hadde også promblem med denne lampa som lyste, de fant en litn feil i airbag rattet, tok ikke lang tid å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Du mener løpehjul til den drivreima? Må opplyse om at det løpehjulet skal ha slark når det er kaldt. Holdt på å kaste 500 kr ut av vinduet og bytte den jeg og men jeg fant ut at det lageret skal ha slark når det ikke er skikkelig varmt. Da utvider det seg nemlig og blir skikkelig tight. Hører du ulyd fra det når det er kaldt trenger det heller ikke være gåent så lenge ulyden forsvinner når det er varmt. Er nok mange slike løpehjul som skiftes unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå