Jarle Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Betalte omregistreringsavgift på bmw'n i dag... 15.416,00,- Det er så sykt at det ikke er mulig. Blir "straffet" omtrent. Skulle nok vært en aktiv politiker og gjort noe med avgiftene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ja, men når du har råd til å kjøpe ny BMW, er vel egentlig ikke kr. 15.416,00,- store summen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ja, for det hjelper mye når det kun er FrP som ønsker å gjøre noe med slike ting og resten av duste-Stortinget er i mot... Utover det er jeg selvflg helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Ja, men når du har råd til å kjøpe ny BMW, er vel egentlig ikke kr. 15.416,00,- store summen? Synes det er mye penger å bare "gi bort" for ett stykke papir egentlig... Er betaling for den jobben det er å ordne dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Koster det ikke 150,- uansett pris på bil i Sverige? Mener hvertfall de har en NOE bedre ordning enn her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ja, men når du har råd til å kjøpe ny BMW, er vel egentlig ikke kr. 15.416,00,- store summen? Det er akkurat denne holdningen blandt folk som gjør at avgiftene forblir så høye. FY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Stem FRP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 ":37dgk659]Koster det ikke 150,- uansett pris på bil i Sverige?Mener hvertfall de har en NOE bedre ordning enn her i landet. 400Kr betalte jeg da jeg kjøpte en bil der. Bilforhandlerne der har også en genialt enkel løsning som gjør at de gjør all registreringen selv. Norge er på vei etter på den fronten, men avgiftene bare stiger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Enig. Slik holdning gjør at vi har så høye avgifter. Jeg solgte en 99 modell bil og kjøpte en 02 modell igjen. Han som kjøpte min, måtte betale 5-6000 i omreg avgift, mens jeg måtte betalen nesten 9000. Akkurat samme jobb, samme papir, samme stempel, samme person som gjorde jobben og akkurat like lang tid på begge. Men 3000 kr i forskjell fordi min bil var 3 år nyere.... Norge er den siste Sovjetstat spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hva med lastebiler da?De betaler vel fort 15k for omreg selv om bilen er 15 år gammel.Sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 heilt sykt de herran (sitat Idol Jorunn) Nei spøk til side, får lyst til å flytte til Sverige hver gang jeg tenker på de syke avgiftene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Eller svalbard... mener å ha hørt dem ikke har moms der... bli straffet for å kjøre nyere bil, kanskje mer sikker osv. er vel ikke helt riktig.. alltid stemt frp men selv om frp kommer på 2.plass i valget så virker det som dem ikke har en drit og si... skulle ha flyttet ja, men det er vel kanskje noen goder norge har som ikke andre land har, eller kanskje ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 politikerne vil heller at vi skal drepe oss på å kjøre rundt i gamle gjennomrusta biler,enn å kjøpe nye,sikrere og mer miljøvennelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Er sykt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Det blir nok lenge til politikerne når sin såkalte nullvisjon på skadde i trafikken, så lenge avgiftene er som de er, da det er bare de med ræva full av dineras som har råd til nye å sikre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå