jcvold Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 hva i all verden skal jeg kjøpe til dama mi til jul? noen ide`er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 modellbil av bmw e-30 M3 ? det ønsker jeg meg iallefall.... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 modellbil av bmw e-30 M3 ? det ønsker jeg meg iallefall.... he he hehe, her har vi en allerede. jeg lurer også en del på dette. Smykker er liksom litt utdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 kan jo prøve meg på litt mer jentete forslag da.... spa opphold, ansikts behandlig, massage,gavekort på div. (negler, frisør+++) Generelt ting de kan bruke på seg selv for å føle seg, og se vel ut er sikkert en hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 gullring? smykke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 netthandelen.no har kjøp masse ting jeg ikke trenger til en billig peng, kjekt å gi i julegave. Tror jeg skal gi et medlemskap i bmwccn i år hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Må ikke finne på å kjøpe noe sånt som "gjør dem penere" produkter.Cellulitt krem er et sånt produkt feks.Da bare ber du om bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Dama mi har bursdag nå den 3. November... å bursdag og jul er ganske likt, jeg kjøpte hun noe snertent under-tøy. Håper det faller i smak, er enig at smykker er litt brukt opp det er forbeholdt brylupsdager ol. men jeg trenger også noen tips, har vurdert gave-kort på aroma terapi, det er jo nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 hun fikk smykke i fjor,og jeg har memorert undertøy-størrelsene hennes,tilfelle det blir aktuelt,men litt flaut å kjøpe jente-undertøy syntes jeg.. men har hørt at det er ei internett side med masse julegavetips? kan bare klikke på far,mor osv? noen som kjenner til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jeg kjøpte nye endestusser til eksosen på BMW'en vår, til kona til jul, for noen år siden................................det var ikke akkurat det hun hadde ønsket seg, men ansiktsutrykket hennes.........PRICELESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hva med MP3-spiller, mobiltelefon og slike ting? Snart jul, og så fyller dama året 5 uker etterpå, og 2 uker etter det igjen er det St. Valentine's day.. Jeg går en hyggelig tid i møte, eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jeg kjøpte nye endestusser til eksosen på BMW'en vår, til kona til jul, for noen år siden................................det var ikke akkurat det hun hadde ønsket seg, men ansiktsutrykket hennes.........PRICELESS Hehehe!! Sånn det skal gjøres. Ellers går det jo an å ta seg en tur på kondomeriet (eller hva det nå enn heter der du bor) og kjøpe noe skikkelig morsome saker, skoleuniform, sykepleier osv. Og så kjøp noe skikkelig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 en vennine av hun skal få vibrerende badeand til jul hehe,men hva dama skal få forblir meg en gåte.hus sa hun ble glad uansett hva det var,så lenge jeg pakker det inn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 jeg kjøpte jo somsagt undertøy nå i helga, finner ikke noe som er flauere enn det... gikk ut og inn av butikken et parr ganger før jeg manna meg opp til å spørre om hjelp, ble undertøy til 400spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jeg har sikkert kjøpt mesteparten av det undertøyet kona har, så det har jeg ingen problem med. (har heile roen på dette me A B C D D2 osv. cup) Ellers som nevnt tidligere ; har du ca en 1/2m men silkebånd, å du kan knytte en sløyfe, så er det utrolig hvor mye det kan glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå