Gå til innhold

OT : Julegavetips?

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dama mi har bursdag nå den 3. November... å bursdag og jul er ganske likt, jeg kjøpte hun noe snertent under-tøy.

Håper det faller i smak, er enig at smykker er litt brukt opp det er forbeholdt brylupsdager ol.

men jeg trenger også noen tips, har vurdert gave-kort på aroma terapi, det er jo nydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun fikk smykke i fjor,og jeg har memorert undertøy-størrelsene hennes,tilfelle det blir aktuelt,men litt flaut å kjøpe jente-undertøy syntes jeg.. :oops:

men har hørt at det er ei internett side med masse julegavetips? kan bare klikke på far,mor osv? noen som kjenner til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye endestusser til eksosen på BMW'en vår, til kona til jul, for noen år siden................................det var ikke akkurat det hun hadde ønsket seg, men ansiktsutrykket hennes.........PRICELESS :lol:

Hehehe!! :lol: Sånn det skal gjøres.

Ellers går det jo an å ta seg en tur på kondomeriet (eller hva det nå enn heter der du bor) og kjøpe noe skikkelig morsome saker, skoleuniform, sykepleier osv. Og så kjøp noe skikkelig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte jo somsagt undertøy nå i helga, finner ikke noe som er flauere enn det... gikk ut og inn av butikken et parr ganger før jeg manna meg opp til å spørre om hjelp, ble undertøy til 400spenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert kjøpt mesteparten av det undertøyet kona har, så det har jeg ingen problem med. (har heile roen på dette me A B C D D2 osv. cup)

Ellers som nevnt tidligere ; har du ca en 1/2m men silkebånd, å du kan knytte en sløyfe, så er det utrolig hvor mye det kan glede 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...