knp86 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Eg har problemer med å få av demperen fra bærearmen bak, alle skruer er skrudd av, men den vil allikavel ikkje av, virker som den sitter på ein gummiforing. nåken som har nåken gode tips? no har eg holdt på å slå på den i ein halv time uten at eg har klart å rikke den. På forhønd takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Prøv å løft opp bærebroen bak bittelitt... Skjønner ikke hvordan den kan sitte å godt, min var bare å dytte rett av, veldig lett igrunn :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jeg hadde samme problem. Det er en stund siden, men det var slegge som gjorde utslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 hmm,, har prøvd det. men det går fortsatt ikkje.. nåken som har fleire tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 varm det godt opp med propanbrenner og forsøk sleggen igjen eller en vanlig hammer. lettere å få mer kraft der med en liten hammer. Har kjøpt meg en liten propanbrenner som eg har i garasjen og fytti fisen så mye lettere det er å få av skruer og mutre som sitter fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Skru inn bolten et lite stykke, sett på en avdrager, stram opp det du kan, og slå forsiktig på siden av bærearmen også. der hylsa går inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 min satt også noe helt sinnsykt.. men, med hammer og god innsats så løsner det. lønner seg å sprute på en del rustløser-crc-wd40 osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå