jcvold Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 den ligger på autobb også,pen bil. "uten toppfartsperre" hvor fort går den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 den kunne jeg tenkt meg selv liten racer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 står forresten litt om den i "fahrfreude" ,den fikk premie for beste modifiserte bil etter 90`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 ligger på bmwccn også, til salgs, er ikke noe copact fan, men når jeg så den første gang måtte jeg jo bare sende en lite "gratulasjonsmail" til eieren.. men trur ikke det er noe billiger og bygge selv.. motor, gear koster jo sitt, pluss alt det andre, så skal det vere fint og gjennomført.. pluss at du må godkjene den, betale avgift på motorvolum og effekt.. regn selv bil 80 000 deler 100 000 avgift regn selv http://www.toll.no/templates_TAD/Change ... aspx?id=77 mye penger altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Ikke hvis man har en bil her i landet som er registrert før 1995 vell, og importerer en delbil som man tar motoren fra..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 vis den er registrer i norge før 1995 eller 96 trur jeg det hva, så slipp man.. men poenget mitt hva at det ikke er en så ille pris.. Jobben er tross alt gjort på verksted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg kan bare ikke forstå at et verskted skal ha i underkant av 200k for å gjøre en slik jobb (tatt i betraktning at de stiller med motor). Men for all del, dette er et meget annerkjent firma som har satt alt sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Jeg kan bare ikke forstå at et verskted skal ha i underkant av 200k for å gjøre en slik jobb (tatt i betraktning at de stiller med motor).Men for all del, dette er et meget annerkjent firma som har satt alt sammen... I norsk sammenheng: En fin Compact som utgangspunkt.. 80k? M3 3.2-liters motor med 6-trinns girkasse, alt gått .. vel.. under 70kkm. Hva må man ikke ut med for det? 60-70k? M3-interiør.. 12-15k? M3 forstilling og M coupe bakstilling.. 20k? ACS-hjulene.. 25k? Alt det andre ACS-stasjet.. 15k? På 270k har du da kanskje 60-70k igjen, og for det skal du få bygd om hele bilen på strøkent vis (og gjort ting som f.eks. å få shimset opp diffen), med nødvendig dokumentasjon for Biltilsynet (og godkjenningen koster jo også). Med en timepris på 900,- har du da én mann i arbeid i maks 10 dager á 7.5 timer. Kunne vel vært gjennomførbart, men kjøper man den ferdig slipper man jo alt peset. Og det er vel heller tvilsomt at det er noe stort plussprosjekt for ham.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36turbo Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Oooh...den var ikke feil nei ;) Skulle gjerne ha rullet rundt i den...Men siden vi snakker om pris, så ga jeg 90K for min..og det er jo bare en 316i Samme pris som jeg gav for samme bilen Håper jeg bare engang jeg får nok spenn til å bygge litt.. Sikkert grei nok som kone bil helt til det kommer unger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Konebil? heh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hheh, tipper den kommentaren ikke faller helt i god jord nei... Men selvfølgelig må det større bil til viss det skulle komme barn in i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Oooh...den var ikke feil nei ;) Skulle gjerne ha rullet rundt i den...Men siden vi snakker om pris, så ga jeg 90K for min..og det er jo bare en 316i Samme pris som jeg gav for samme bilen Håper jeg bare engang jeg får nok spenn til å bygge litt.. Sikkert grei nok som kone bil helt til det kommer unger.. Fy!!! Sånt er ikke pent å si... Og til Gunnar, ja da stemmer deg sikkert ganske bra det han sa han jeg kjøpte bilen av da. Han sa det var selvkost på over 300000 på den. (Er forresten over 30k for en m3 6trinns kasse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 ...det var ein sjuk pris på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Og den er solgt nå.. Til en en forumet M3Compact er den nye eieren.. Virker lykkelig.. Ikke så rart i grunn.. *missunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 (Er forresten over 30k for en m3 6trinns kasse) betaler du det, så blir du lurt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå