Gå til innhold

M3 Compact

j0lle
 Share

Anbefalte innlegg

Du da...M3 står i tur etter hus og stue? Eller har du tjuvstartet noe?

M3`n står parkert for godt..

husprosjektet har blitt litt forsinket, så da blir bilbyggingen også det..

har ihvertfall fått kjøpt litt deler, så når jeg får tid så er det bare å starte! :D men det ser ikke ut som jeg klarer å bli ferdig til neste år. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg tykkjer bilen din er meget flott DarkZun. Du burde lage deg ein eigen tråd med fakta og bilder av bilen din.

Takk for det Stian:) Jeg starter i meget nær fremtid på en webside om bilen, men kan sikkert få lagt ut noe på forumet etterhvert. Litt arbeid med bakstillinga står for tur, og har ikke altfor mye passende bilder av den fra før, men det kommer. Har en del bilder fra banekjøring og noe matriell som kanskje ikke bør publiseres så veldig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det var glatt å kjøre den hjem ja.. PowerCompacter ja, da er det ihvertfall fire, din, DarkZun sin, Sølv farga v12'ern og min. Det er sikkert enda fler også, men er disse jeg har hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja den er delvis bygd av en svenske. Den er satt sammen av en svenske, men det er bare motordelene. Kun blokk med stempel og turbo. Mapping, kjølere, EFI sprut osv. var ikke med. Kan sikkert svippe oppom deg en gang med begge bilene....det var jeg og han som prøvde din første gangen den var tilsalg, men da skulle han ha 360 000 for den.

Den sølvgrå er fortsatt i live den, men en stund siden jeg har sett den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...