R Andersen Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Du da...M3 står i tur etter hus og stue? Eller har du tjuvstartet noe? M3`n står parkert for godt.. husprosjektet har blitt litt forsinket, så da blir bilbyggingen også det.. har ihvertfall fått kjøpt litt deler, så når jeg får tid så er det bare å starte! men det ser ikke ut som jeg klarer å bli ferdig til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Eg tykkjer bilen din er meget flott DarkZun. Du burde lage deg ein eigen tråd med fakta og bilder av bilen din. Takk for det Stian:) Jeg starter i meget nær fremtid på en webside om bilen, men kan sikkert få lagt ut noe på forumet etterhvert. Litt arbeid med bakstillinga står for tur, og har ikke altfor mye passende bilder av den fra før, men det kommer. Har en del bilder fra banekjøring og noe matriell som kanskje ikke bør publiseres så veldig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Jasså er det liv i denne tråden enda? Leste litt av denne tråden før jeg henta bilen i trondheim. Artig lesning. Visste ikke da at det var flere Compacter med power i Norge jeg da. Compacten funker fint, perfekt vinterbil! Nei da, står nyvaska parkert i garasjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Vil tro det var glatt å kjøre den hjem ja.. PowerCompacter ja, da er det ihvertfall fire, din, DarkZun sin, Sølv farga v12'ern og min. Det er sikkert enda fler også, men er disse jeg har hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Det er fem. En kamerat og jeg bygde samtidig, men den andre er 3.0 M3 med turbo. 686 hk 700 nm...går litt bedre enn en middels 2.9 Scorpio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 686 i en Compact? Nei dæven, det må gå styggfort. Synes min går bra jeg, men det blir jo fort det dobbelte.. Artig. Har du noe bilder og info om den bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Det er i Særp det skjer, når det gjelder Compact med andre ord! Hvor har det blitt av V12'eren? Lenge siden jeg har hørt noe om den. Fått ny eier regner jeg med? Hvem har bygd den 3.0 Turbo motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Hvem har bygd den 3.0 Turbo motoren? den er bygd av en svenske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 hehe...ja den er delvis bygd av en svenske. Den er satt sammen av en svenske, men det er bare motordelene. Kun blokk med stempel og turbo. Mapping, kjølere, EFI sprut osv. var ikke med. Kan sikkert svippe oppom deg en gang med begge bilene....det var jeg og han som prøvde din første gangen den var tilsalg, men da skulle han ha 360 000 for den. Den sølvgrå er fortsatt i live den, men en stund siden jeg har sett den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå