SteffenM2 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Hehe..kunne vel bare ha sendt pm.. Takker så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Jeg mener det er en uting med disse merkenickene. Helt umulig å holde styr på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Kjenner igjen meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Hmmm...jeg burde vel egentlig finne et nytt nick, men nå har jeg vært med så lenge at folk sikkert kjenner meg igjen allikevel... Du kunne kalt deg "Enig". Det er i såfall det jeg ser på som navnet/nicket ditt:p BMW gidder jeg ikke å uttale, og da blir det bare E9 = Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Hmmm...jeg burde vel egentlig finne et nytt nick, men nå har jeg vært med så lenge at folk sikkert kjenner meg igjen allikevel... Når jeg ser nicket ditt tenker jeg bare at han gamle traveren nedi danmark har skrevet noe fornuftig! så ja, regner med at folk kjenner igjenn det "kjedelige og uorginale" nicket ditt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Hmmm...jeg burde vel egentlig finne et nytt nick, men nå har jeg vært med så lenge at folk sikkert kjenner meg igjen allikevel... ..dei gamle er alltid eldst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Takk for den som tok vekk det tullet med hylland.. Uansett, dette var ment i tilfelle noen andre lurer på det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå