Bare_egil Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Noen som har noen gode forslag om hva slags anlegg jeg kan kjøpe til min bil? ønsker noe som rocker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Budsjettet er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Noen som har noen gode forslag om hva slags anlegg jeg kan kjøpe til min bil? ønsker noe som rocker du kan legge tråden din i bilstereo. Moderatoredit: Flyttet Vist du kjøper 2 stk cadence beast som eg har på tilbud og en cadence amadeus forsterker så har du noe som funker men det er ikkje ekstremt så må du ha et frontsett av ett slag focal har veldig mye bra, og audison srx2 er en genial forsterker til et frontsett gå inn på www.hayaudio.no og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Tja hvorfor ikke sjekke min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 En kamerat av meg skal selge ganske stort anlegg består av 3stk Kicker 15"L5 og 3stk Magnat monobloker. 1stk 4kanaler og 4stk magnat frontsett. selges 15000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå