Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 520 M50 som fusker.

Når jeg skal starte den om morgenen,bakker den som gammel snekke.

Den er også VELDIG lat de første metrene. Kan gi full gass uten att det skjer noe serlig. Når bilen er driftsvarm,går alt så mye bedre. Starter lett og går ca. som den skal tror jeg.

:roll:

Har feilsøkt litt.

Skiftet coliler

Koblet fra LMM

Koblet fra Lamda

Hva feiler den gode gamle 5ern :?:

Mener å ha lest en gang at det er en bokså vanlig feil på M50 :!:

Skrevet

taunusen min går også dårlig om morgenen, men kun hvis den har stått ute, inne i verkstedet starter den fint som f.., men har den stått ute så hoster og harker den og går på 2-3 sylindrer (den har bare 4 da, hehe, den var myntet på alle dere som har glemt hva firer er, hehe :lol: )

Har bytta plugger, rotor, fordelerlokk og pluggledninger!

Fremdeles like dårlig! :evil:

Beklager å ødelegge tråden din her Nils Jørgen, men siden jeg har samme feilen så tenkte jeg ikke det gjorde no :(

Skrevet
Går den på alle sylindrene om morgenen?

Hvis den bare går på 5 så kan det være svaret

Den går på alle sylindrene.

Høres ut som den ikke får nok bensin. Kan det være en tempføler el. no?

Kanskje kaldstartilskuddet ikke er i funskjon :?:

Skrevet
Går den på alle sylindrene om morgenen?

Hvis den bare går på 5 så kan det være svaret

Den går på alle sylindrene.

Høres ut som den ikke får nok bensin. Kan det være en tempføler el. no?

Kanskje kaldstartilskuddet ikke er i funskjon :?:

Kan være det ja siden den bare fjusker når den er kald.

Automatchoken?

Skrevet

Det er normalt at bilen går dårligere når den er kald,det er på grunn av at automatolje må bli varm før bilen går normalt,du vil kjenne at det holder igjen.Men fuske skal den ikke.

Skrevet
Det er normalt at bilen går dårligere når den er kald,det er på grunn av at automatolje må bli varm før bilen går normalt,du vil kjenne at det holder igjen.Men fuske skal den ikke.

Det forklarer jo hvorfor den går dårlig i starten. Viste ikke så gamle biler hadde den type "sperre". Men den bakker jo dårlig,og stopper etter 2-3 sekunder vist jeg ikke gasser på. Skal jammen ta en titt på tomgansregulatoren :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...