///M Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Først er det noen her inne som kjører drosje. Jeg driver og holder på med drosjelappen for tiden, kom over et problem, når jeg skriver kjøreruter så må jeg få dem sjekket om de er riktige eller ikke. For dette bruker jeg Gulesider.no, men faen meg den siden er helt skjeiv as, jeg stoler mer på meg enn kartgreia i gulesider. Så noen som vet om 100% detaljert gulesider aktig sider som kan gi meg hjelp. Gulesider har en bra meny, beregn kjørerute, der kommer det opp alle gater,veier du tar for komme fra a til b. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Autoroute(Tror hvertfall at det er det som det programmet heter) Er vel ganske riktig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tja. Visveg.no, men den er også ganske håpløs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 autoroute er bra, bruker det til gps`n.. annbefales.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Prøv med: http://www.maporama.com eller http://www.map24.com Gi gjerne feedback hvem du syntes er best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 www.viamichelin.com er et annet alternativ. Men jeg tror nok jeg ville lastet ned AutoRoute 2005 (fra x f.eks..). Så lenge du bare skal kontrollere kjørerutene du setter opp er det helt fint uten GPS. Der har du masse muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Du kan laste ned microsoft autoroute på *kremt* www.x.org .. via bit x *host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 *REMOVED* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Autoroute...hmmm...har hørt om den, er den bra? Takk for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Autoroute...hmmm...har hørt om den, er den bra?Takk for info. Jeg syntes det er greit jeg, men ikke noe å bruke i bilen når man kjører alene (har prøvd ) 2005 har nu hele norge, og oslo er veldig bra dekket. Nesten de fleste byene i norge har t.o.m. også anvist kjøreretning osv (selv om man burde ta alt av dette med en klype salt. kan jo endres) Greit og oversiktlig program. Brukte det i danmark og hadde noen ved siden av meg i bilen til å følge med i programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 fint å kunne bruke et program som kan hjelpe meg med å rette, jeg vil ikke skrive opp flere tusen ark med masse kjøreruter og gi til noen drosjesjåfør venner og be dem rette opp.kan fort bli slitsomt tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 fint å kunne bruke et program som kan hjelpe meg med å rette, jeg vil ikke skrive opp flere tusen ark med masse kjøreruter og gi til noen drosjesjåfør venner og be dem rette opp.kan fort bli slitsomt tenker jeg. Hehe. jepp jepp. Bare å spørre hvis du står fast i programmet eller noe slikt. Er vel flere enn bare meg som har vært borte i det (hadde du stått fast, så hadde du vel spurt gjengen her uansett ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 (hadde du stått fast, så hadde du vel spurt gjengen her uansett ) Jepp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 har fått tak i autoroute 2005 nå, men den vil jo ikke la seg installere, kommer opp følgende. YOU CANNOT INSTALL MICROSOFT AUTOROUTE OVER A NETWORK UNLESS YOU FIRST PERFORM AN ADMINISTRATIVE INSTALLATION. FOR MORE INFORMATION ABOUT ADMINISTRATIVE INSTALLATION OF MICROSOFT AUTOROUTE SEE THE DEPLOY MICROSOFT AUTOROUTE OVER A NETWORK HELP TOPIC, OR READ THE README FILE ON THE DISC. har sjekka readme greia, finner ikke noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 har fått tak i autoroute 2005 nå, men den vil jo ikke la seg installere, kommer opp følgende.YOU CANNOT INSTALL MICROSOFT AUTOROUTE OVER A NETWORK UNLESS YOU FIRST PERFORM AN ADMINISTRATIVE INSTALLATION. FOR MORE INFORMATION ABOUT ADMINISTRATIVE INSTALLATION OF MICROSOFT AUTOROUTE SEE THE DEPLOY MICROSOFT AUTOROUTE OVER A NETWORK HELP TOPIC, OR READ THE README FILE ON THE DISC. har sjekka readme greia, finner ikke noe der. Hvordan gjorde du det? Regner med det var image-filer du lastet ned. Moutet du dem i en virtuell CDrom? Fortell stegvis hva du gjorde FRA du fikk den ferdig nedlastet, til du fikk den feilen. Dvs, prøv installér den på nytt, men fortell alt du gjør. Jeg har ALDRI fått den feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå