Gå til innhold

Drosjelappen

///M
 Share

Anbefalte innlegg

Rart..

Installerer du fra CD/virtuell CD, eller har du kopiert filene over på harddisk og installerer derfra?

Har aldri hatt det problemet selv.. men hvis det blir helt krise får du heller lage en administrativ installasjon - da kjører du setup med \a bak (fra run/kjør), så lager du et installasjonsdirectory for nettverksinstallasjoner (for flere maskiner fra en server på en måte), så tror jeg du skal kunne installere derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg gikk på bearshare,skrev microsoft autoroute 2005, så kom det to ISO filer i søket, cd1 og cd2 så jeg valgte begge, ene filen var på ca 600mb og andre på 500mb.

Laster de ned og jeg hadde dem over natta da dette gikk veldig tregt, pakka opp filene fra iso fil også kjørte jeg setup, der kommer det en velkommen mld først så hvilket navn det skal registreres på, så full installation,så angi plassering hvor dette skal installeres hen, så kommer det sånn oppsummering av hva som skal installeres, så kommer installasjonvinduet og like over kommer den meldigen.

Lurer på om jeg skal brenne filene til cd og starte dem derifra, men tror at jeg får sikkert samme feil da å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pakka opp"? Med noe utpakkingsgreier eller ISO-buster eller noe slikt da?

Prøv enten å brenne de ut eller bruke en virtuell CD-rom, altså Alcohol 120% eller Daemon-tools.

Hvis ikke får du sjekke ut den på http://www.thex.com (BARCODE sin repack). Den vet jeg funker..

ja brukte isobuster, har brukt ganske lenge faktisk til å pakke opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aahhhhhh drittprogram, den lar seg installere halvparten nå og nå klager den på at Please insert the run disc.

Har satt inn andre cden men den vil ikke så den første cden igjen, den vil fortsatt ikke, brente cd2 igjen men det hjelper visst ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå prøvde jeg den andre installasjonmetoden der du må bruke cd for starte opp prog, jeg fikk installert prog men nå vil ikke programmet komme opp, kommer feilmld om at run disc er ikke i, hvordan skal jeg få cracka dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte det ikke med noen crack? Sjekk i mappene på begge CD-ene.

Ellers.. med tanke på at du ikke fikk den installert ordentlig med originalCD-ene, så tror jeg dette kommer av at CD-en må hete noe *bestemt*.

Anywho.. jeg kan virkelig ikke huske å ha så mye feil med det programmet..

Ang en virtuell CD-rom.

Daemon Tools er et gratisprogram som simulerer én eller flere CD-romer.

Dvs, siden du med Autoroute trenger å ha CD1 ELLER CD2 i mens det kjører, så må den da stå i ditt normale CD-drev til en hver tid du skal bruke programmet Autoroute.

Med Daemon Tools så mounter du det CD-imaget (cd1 eller 2) som en virtuell CD-rom. PC-en tror da den har flere CD-stasjoner. Da kan du ha normale CD-er i dit normale CD-drev, og ha ting som Autoroute permanent (så lenge du vil) i din virtuelle CD-rom. Som sagt, du kan ha mange mange flere samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henta ned Barcode sin versjon for et par mnd siden. Installerte den med dameon tools uten problemer - ingen crack bare å kjøre på etter inst...

Er nok da en luguber versjon ///M har hentet seg ned isåfall. Eller gjør det hele på en mystifystisk riv ruskende gal måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert en luguber versjon som du sier, men jeg gjør ikke noe feil, har drevet med dette ganske lenge og har fått til det alltid, men noe er galt med denne filen og ikke meg, driver og laster ned barcode greia nå, håper den funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...