Gå til innhold

lakk og lakkutstyr!


M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har bra rabattavtaler på dette, så hvis dere vil ha noe, så send en pm!

skaffer alt fra lakksprøter, både vanlige og airbrush-sprøyter, airbrush kompressorer, vannfortynnbare baselakker, vanlig tynnerbase, klarlakk, sparkel,både vanlig, glassfiber og aluminium. spraybokser med farge på bestilling, grunninger, både i liters spann, 5-liters spann, og spraybokser, fyller/slipegrunning, slipepapir, både kloss- og rondell-maskin, slipeklosser, slipemaskiner, osv osv osv....

er det NOE du trenger som har med lakkering av en bil, så send en pm, så finner vi en hyggelig pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

står du skaffer det meste av lakk, så er det eventuelt bare å komme med farge koden så får du fikset lakk på spray boks? tenkte på motor lakk som skal tårle en del varme da det er til blokka og det meste andre i motorrommet som skal lakeres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står du skaffer det meste av lakk, så er det eventuelt bare å komme med farge koden så får du fikset lakk på spray boks? tenkte på motor lakk som skal tårle en del varme da det er til blokka og det meste andre i motorrommet som skal lakeres

Blokka trenger ikke lakkes med mer enn bengalakk! Hvis motoren blir så varm at den flasser av er lakken sannsynligvis ditt minste problem for å si det sånn :wink: Jeg har straffa turbomotor som har vært lakkert med benga og den er like fin enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står du skaffer det meste av lakk, så er det eventuelt bare å komme med farge koden så får du fikset lakk på spray boks? tenkte på motor lakk som skal tårle en del varme da det er til blokka og det meste andre i motorrommet som skal lakeres

ja, jeg lager spraybokser med lakk på bestilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som sagt intressert i mørk lilla. Men litt usikker enda. Hvor mye koster det hvis jeg skal lakkere bilen i kameleon?

kameleonlakken vil du ikke prøve å sprøyte selv! det går ca en liter farge i et strøk på en bil, og på kameleonfargen trenger du 3-6 strøk, og den koster ca 4500,- pr liter (+- husker ikke nøyaktig i farten), så det er dyrt å feile!

si ifra når du har bestemt deg for hva du trenger, så lager jeg en pris til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...