M3cabriolet Skrevet November 3, 2005 Skrevet November 3, 2005 jeg har bra rabattavtaler på dette, så hvis dere vil ha noe, så send en pm! skaffer alt fra lakksprøter, både vanlige og airbrush-sprøyter, airbrush kompressorer, vannfortynnbare baselakker, vanlig tynnerbase, klarlakk, sparkel,både vanlig, glassfiber og aluminium. spraybokser med farge på bestilling, grunninger, både i liters spann, 5-liters spann, og spraybokser, fyller/slipegrunning, slipepapir, både kloss- og rondell-maskin, slipeklosser, slipemaskiner, osv osv osv.... er det NOE du trenger som har med lakkering av en bil, så send en pm, så finner vi en hyggelig pris!
Ole-P Skrevet November 6, 2005 Skrevet November 6, 2005 står du skaffer det meste av lakk, så er det eventuelt bare å komme med farge koden så får du fikset lakk på spray boks? tenkte på motor lakk som skal tårle en del varme da det er til blokka og det meste andre i motorrommet som skal lakeres
Jarle Skoftedalen Skrevet November 7, 2005 Skrevet November 7, 2005 Ole-P skrev: står du skaffer det meste av lakk, så er det eventuelt bare å komme med farge koden så får du fikset lakk på spray boks? tenkte på motor lakk som skal tårle en del varme da det er til blokka og det meste andre i motorrommet som skal lakeres Blokka trenger ikke lakkes med mer enn bengalakk! Hvis motoren blir så varm at den flasser av er lakken sannsynligvis ditt minste problem for å si det sånn Jeg har straffa turbomotor som har vært lakkert med benga og den er like fin enda!
Ta2 Skrevet November 7, 2005 Skrevet November 7, 2005 Dette må jeg si var et flott tiltak! PM kommer! Tony
M3cabriolet Skrevet November 7, 2005 Forfatter Skrevet November 7, 2005 Ole-P skrev: står du skaffer det meste av lakk, så er det eventuelt bare å komme med farge koden så får du fikset lakk på spray boks? tenkte på motor lakk som skal tårle en del varme da det er til blokka og det meste andre i motorrommet som skal lakeres ja, jeg lager spraybokser med lakk på bestilling!
royarne85 Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 Jeg skulle hatt lakk til å lakkere motorrommet på bilen min. Hadde tenkt meg mørk lilla. Hvor mye må jeg ut med?
M3cabriolet Skrevet November 12, 2005 Forfatter Skrevet November 12, 2005 skal sjekke på mandag! gir deg beskjed! tenkte du på sprayboks eller bare en boks med blandet lakk?
royarne85 Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 Sprayboks. Tror du jeg trenger masse i motorrommet? en boks er vel nok? Hvordan er lakken i utsettelse av varme?
dude Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 Vis det er metallic farge, så må du ha klarlakk på og.
dude Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 Det enkleste, beste, og trulig d billigaste e nok å få et par desiliter med base, og etpar desiliter med klarlakk. men da må en no ha tillgang på ei sprøyte og en kompressor og...
royarne85 Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 Tror fattern har ei sprøyte men vet ikke kvaliteten på dn. Har litt av hver i garasjen.
M3cabriolet Skrevet November 13, 2005 Forfatter Skrevet November 13, 2005 bare si hva du trenger du så lager jeg en pris til deg!
royarne85 Skrevet November 14, 2005 Skrevet November 14, 2005 Er som sagt intressert i mørk lilla. Men litt usikker enda. Hvor mye koster det hvis jeg skal lakkere bilen i kameleon?
M3cabriolet Skrevet November 14, 2005 Forfatter Skrevet November 14, 2005 royarne85 skrev: Er som sagt intressert i mørk lilla. Men litt usikker enda. Hvor mye koster det hvis jeg skal lakkere bilen i kameleon? kameleonlakken vil du ikke prøve å sprøyte selv! det går ca en liter farge i et strøk på en bil, og på kameleonfargen trenger du 3-6 strøk, og den koster ca 4500,- pr liter (+- husker ikke nøyaktig i farten), så det er dyrt å feile! si ifra når du har bestemt deg for hva du trenger, så lager jeg en pris til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå