Arimanni Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Sant nok.. Men eg tenke på dei små lokalsamfunna som vil slutte å eksistere fordi bedrifta i bygda verte lagt ned fordi me blir med i EU.. Eg veit ikkje om di har høyrt om ein plass som heite Høyanger?! Dei produserer blant anna felger der til BMW i Tyskland. Det verte sagt at vist Noreg blir med i EU, kommer det lille lokalsamfunnet der til å gå til helvete... Dette er jo i seg sjølv ganske trist (sjølv om høyanger ikkje er nokon fin plass, men alikavell). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Bønder ditt og bønder datt... Her var det mange meninger ute å går.. Men når du skal diskutere en sak, så er det viktig å vite hva man snakker om, og det er det noen her som ikke vet. Er du født og oppvokst i Oslo, så er det stor sansynlighet for at du ikke vet så mye om drift av en gård. Og alle bønder får selvsagt subsidier, det er bare å si hva du vil ha, så får du det og gjerne litt til....... Skatte fordeler får vi også vettu, bare å skrive av det ene og det andre...... Ja jeg er bonde, født og oppvokst på gård. Og jeg kan egentlig ikke forstå at flere ikke vil bli bønder. Dagens tradisjonelle gårdsdrift er ikke særlig lønnsom, men det er bare å tenke litt annerledes, så har selv en liten gård kjempe potensiale. Men dette krever selvsagt egeninnsats og mye jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 han må være dum i hodet! Og hvem faen vil ha den pakkis kjerra der da??? Ikke bøndene, for de har vett blir nok en liten bygutt det ja..sikkert en ny pakkis fra drammen. SÅNNE SOM DEG TRENGER HJELP.... Hvordan i helvete vet du at det er en "pakkis" som eier den? Sånne teite folk som deg, kaster jeg opp av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Enten Pakk-is eller pappagutt! Du må jo hvertfall være helt tett. Sånne klysete kommentarer gjør meg så utrolig kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 han må være dum i hodet! Og hvem faen vil ha den pakkis kjerra der da??? Ikke bøndene, for de har vett blir nok en liten bygutt det ja..sikkert en ny pakkis fra drammen. SÅNNE SOM DEG TRENGER HJELP.... Hvordan i helvete vet du at det er en "pakkis" som eier den? Sånne teite folk som deg, kaster jeg opp av. Bare å kaste opp det En kamerat av meg ringte akkurat på den bilen, og ja, det er en "pakkis" som har den!! Og når vi spurte litt på kødd om det var hengerfeste på den, så fikk vi beskjed at han heller ville ha den selv enn å selge den til en bonde, hva faen?? hehe... Forholdsvis frekk type også Og det stod forresten i annonsen at selgeren het Jamal! Jeg kjenner ikke så mange hvite som heter Jamal, gjør du??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg