Gå til innhold

Monster-Viper med 1000 hk

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D Får vann i munn av denne bilen, Viper er favoritten min i forhold GT40. Frua mi er ikke no større bilintressert, men Viper er drømmebilen hennes. I følge denne beregningen under her, så blir det nok ikke no Viper i dette livet :roll: .

Beregningsgrunnlag for effekt: 735 kw

Kr. 134.22 av de forste 65 kw 8724.30

Kr. 489.54 av de neste 25 kw +12238.50

Kr. 979.38 av de neste 40 kw +39175.20

Kr. 1657.36 av de neste 605 kw +1002702.80

Total =1062840.80

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker en vittig episode med viper.. stod på siden av en i danskebåten.. så når den skulle ut bunnet den å hang fast.. så noen måtte ut å sku den av :P ahahha!

Er noe dritt det ja. Vi måtte opp på båten da vi skulle Larvik - Fredrikshavn. Ble faktisk overrasket over at det gikk! På hjemveien, Moss - Horten, ble vi satt blant trailerne. Jeg har faktisk aldri vært nede på de ferjene. Pleier å si fra om at bilen er lav under, og velger de da allikevel å sende meg over bratte kanter og jeg setter meg fast/ødelegger noe, så har jeg ihvertfall mitt på det rene i forhold til at jeg har gitt beskjed. Verre å krangle etterpå. Den er forresten ca. 8.5cm på det laveste, men det er mellom forhjulene, midt/bak er mye bedre, så det pleier å gå fint, men er greit å si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker en vittig episode med viper.. stod på siden av en i danskebåten.. så når den skulle ut bunnet den å hang fast.. så noen måtte ut å sku den av :P ahahha!

Det er sånn det er å ha tøffe biler.

Veit alt om dette. Satte fast en Amazon jeg hadde for noen år siden i en bilvaskemaskin med underspyling som ikke var felt ned, Måtte løfte bilen mens jeg dyttet den av. (Bosch senkesett :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...