Runar-CSi Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Jaja, da stikker jeg på flyplassen dere, skal hoppe på et fly til Oslo nå! Noen andre som skal eller? kommer til å bli et heidundranes liv tenker jeg! Men det blir en laaaange helg uten bimmers! Snakkes på Mandag folkens!! P.S: Cupfinalen er kun en bonus, ØL er tingen...
Ta2 Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Jeg skal faktisk på cupfinalen. Fått gratisbilletter via jobben! Gratis er bra!
Espen M33 Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Jeg skal, men drar ikke før i morgen. Gleder meg nesten mer til rockefeller på lørdag, men det blir morsomt å se Molde banke kanarifugla også
Schnellfahren Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 men det blir morsomt å se Molde banke kanarifugla også Her har vi en drømmer skjønner jeg.... FORCA FUGLA!
Espenlis Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Tar fly imorgen, og støtter laget i mitt hjerte! Denne kampen betyr ingenting om de ikke klarer å slå Moss i kvalikken!! MFK..!
Ole-P Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 huff fotball?`er ikke noe det da. bor rett vet lillestrøm å må si det er mere int at team strømmen damene er i cup finale liksom. de helvetes lysene fra åråsen irriterer meg lyssr for mye hehe
Schnellfahren Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 huff fotball?`er ikke noe det da. bor rett vet lillestrøm å må si det er mere int at team strømmen damene er i cup finale liksom. de helvetes lysene fra åråsen irriterer meg lyssr for mye hehe Det er fotball på 2 forskjellige nivåer da.... men er enig at det er morro at de også får det til. Og lysene på Åråsen blir jo rigget opp og ned mellom kampene da....koster forresten en formue hver gang
Ole-P Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 joa men er liksom mere prestisje at det lille dame laget fra strømmen gjør det så bra som dem gjør. strømmen har jo ikke hatt noe suksess siden tom lund rocket vilt på 70 tallet eller når det var. da var jo herre laget i eliten. og er jo ikke mastene som irriterer meg på åråsen da det er lyset, er et helvets blikkfang i den utolige fine utsiken her jeg bor hehe. ser alt ifra olavsgård til øyeren men år lsk spiller ser man kun de helvetes lyskatserene. hehe. lurer på om noe av hatet har noe med at jeg en gang var rbk suporter. (er slektet fra trøndelag så har lov hehe men ga meg med fotball interesse for noen år siden så nå er det kunn bil)
Feldwebel Jensen Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 "men det blir morsomt å se Molde banke kanarifugla også" HAHA
SanMiguel Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 molde har like god sjanse som lsk.. lsk tapte 3 plassen for lyn.. hehe jee
Pedi Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 Er det kun meg her inne som definerer sport som motorsport? Fotball.... 22 galne mennesker som springer etter en ball og hyler og skriker ved nettkontakt... Takke meg til bil, bil og atter bil...
Boss Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 Er det kun meg her inne som definerer sport som motorsport?Fotball.... 22 galne mennesker som springer etter en ball og hyler og skriker ved nettkontakt... Takke meg til bil, bil og atter bil... Og hva har den stakkars lær kula gjort, som har fått en sånn skjebne
ovex Skrevet November 6, 2005 Skrevet November 6, 2005 hvor fyller man bensin på en fotball ? ....tulling! ..i ventilen vell, kvar ellers?? Enkelte kan ikkje ein dritt om foppall.! MAKAN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå