Gå til innhold

Erfaring med Koed!

BMW_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg bestilte noen deler derifra for over en uke siden! ble trekt penger fra konton andre dagen ellerno.. men neste dag ble de satt inn igjenn :roll:

å jeg har ikke fått noen tlf eller mail om at varene er sendt. så jeg sendte de en avbestilling på varene før i dag. (mest fordi jeg fant ut at jeg ikke har råd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun gode erfaringer med Koed :)

Daniel er en kjempetrivelig kar å snakke med som tydlig har stor entusiasme for BMW :D

godt å høre! kommer nok til å bruke de ved senere anledninger også! men ikke hvis det er noe som haster :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte varer fra koed.dk å fikk en utolig varm å hyggelig kundeservice hos dem. bestilte varene, total sum sto på siden dems, oppga visa kort nr, pengene trekt fra konto ble lovd varene på mandag i følge daniel, mandag kom varene i posten levert av TNT til posten norge og ble levert trykt på døren min i Troms uten noen flere kostnader en den prisen som ble kalkulert til meg på koed.dk

*me love koed.dk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte noen varer fra koed dagen før nyttårsaften, pengene ble trekt fra konto mandag 02.01. torsdagen hadde jeg varene på døren! det er topp service, snakka seff med Daniel. en kjempekar! bestilte deler fra gs forrige mandag, å dem sa at jeg hadde delene på onsdagen i forrige uke, fortsatt har jeg ikke fått noe fra dem. Ringte til dem, men dem sa at det var sendt forrige mandag! hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gs er både dyrt tungvidt å prate med samt at de følger ikke opp ordrene som ikke er på lager... dårlig service

helt ubrukeligt synest jeg! skal ringe dem i morgen, å si at viss jeg ikke har delene innen fredag så annulerer jeg ordren! makan til dårligt, bilen stod på bukken å venta på deler, men dem kom jo aldri, måtte montere no gammalt no for å få bilen på hjul igjenn! sender heller en ny bestilling til koed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...