320it Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 hva er tnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 det er fraktselskapet som koed.dk benytter seg av. de leverer varene fra danmark til posten i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 bestiller muligens en veiv fra koed til 1200danske kr. vil den bli dyr å få hjem til norge? noen som har bestilt litt tunge deler fra koed?hva måtte dere betale i frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 ikke akkurat tunge deler. men baklykter og enderør + litt småtteri. forholdsvis stor pakke ihvertfall, betalte under 300kr i frakt mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 tror ikke en veiv veier så mye mer en det!! forhånsbetalte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 ja jeg forhåndsbetalte. de trekker deg den dagen de sender pakken, også tar det ca en uke ellerno så kommer den på døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Den danske krona er ganske sterk. Jeg bestilte en pakke fra koed (motor + noe annet) for 3375 DDK og det ble 3709 NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 mins jeg har vert inne på koed før.. da fant jeg liste me priser o.l for forskjellige ombygg av bmw.. tenker på motorer.. finner det ikke på siden nå, noen som kan hjelpe meg..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåååre Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvis du går inn på online katalog-e30-nye deler-tuning og så motorombyggingskit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 noen som har erfaring med bremseskivene de selger der(standard skivene) vurderer å kjøpe til min e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 er det en måte å slippe mva på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 er det en måte å slippe mva på? Trur ikke du klarer det... hørte en historie om en som gjorde det en gang. han blej henta av politet på jobben ei stund etter på... Staten skal ha pengene uansett om det er 1 krone det står om... har bestilt ei pakke 40kg. (styling og diverse) blei ikke mere en 500 kr i frakt.. det syns nå jeg er billig jeg da... Mye penger å spare på å handle fra de.. God service, gode prisen og raske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 har nå fått 2 pakker med slitedeler fra koed, rask levering, og under halv pris i forhold til jæger i Bergen. kommer kun til å bruke koed! kjempe service! i tilleg levert rett på døren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 kommer kun til å bruke koed! kjempe service! i tilleg levert rett på døren! Samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja, nå er jo Koed i tillegg blitt sponsor/annonsør her inne, så det er bare å klikke seg inn via banneren når man skal handle der! Vi trenger firmaer som støtter opp, så det er flott om vi kan vise at vi setter pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå