Runar-CSi Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Og den banneren er noe av det koseligste inne her.... Makan til flotte priser de har der nede altså! Tommelen opp for Koed!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Så viss jeg går inn på koed og klikker norge og legger noe i handlekurven så er det bare den prisen som kommer opp i handlekurven som jeg må betale? Altså at mva er innlagt i prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 du må vel ta prisen i handlekurven + frakt og betale moms av det beløpet.( altså ikke innlagt i prisen) prisene i handlekurven er vel danske kroner, så du må vel regne om til norske også. men alt i alt så er det BILLIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Tar du beløpet du får i handlekurven og ganger med 1,32 får du ca. det du må betale inklusive moms og kursen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 ja 2 tommler opp for koed. Skal snart betstille For mangen høvdinger. Det er Utroligt vor mye billigere koed er kontra andre forhandlere. GO KOED !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Har akkurat handla litt derfra, fikk delene sendt til en kamerat av fadern i sverige. Ypperlig service og meget gode priser. Sjekka priser på de hovedlyktene jeg ville ha hos GSbildeler, der kosta de 2200 pr side +moms. På Koed kosta de 1798+moms og frakt til sverige. Noen ganger lurer man bare på hva som er feil med norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå