ovex Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 som topic seier vil eg no montere AngelEyes på min E46 CAB. Har Xenon om det betyr noko... Nokon som veit kor eg får tak i med god passform, helst Norsk distrb. Tips for koplin og montereing på E46. Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Hvis du tenker på hele lykter så selger GS bildeler disse med både krom og svart bakgrunn for rundt 5000 kr for et sett.. Skal du bare ha ringer lønner det seg å kjøpe på e-bay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Predator Chromium -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 Predator Chromium -) Kor kan eg skaffe desse kilronan?? ...og eg har kikka på GS, ville ikkje bytte heile lykta men berre få tak i ringar... Nokon andre som skal kjøpe på e-bay så kan eg få slenge meg med?? (har ikkje bestilt på e-bay før ...så det er ein terskel å kome i gang med bestilling...hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Kor kan eg skaffe desse kilronan?? Sjekk her. Nå er de tilogmed på tilbud -) Jeg lover deg, dette er det beste settet du får. Og butikken er 100% seriøs. Har handlet masse derfra og har aldri blitt skuffet. Bare sett opp en Paypal-konto, så er det bare å overføre penger enkelt og trygt. Pakken blir sannsynligvis levert på døren din i løpet av en uke. Hvis du vil har parklys-ringer så tør jeg garantere at du vil bli superfornøyd med disse. Følger med skikkelig kabelsett, superfin, klar og jevn 6000k farge som matcher xenon. Monteringen er ukomplisert plug&play og 100% reversibel. Definitivt ikke noe ebay jalla-greier. Jeg har flere bilder hvis du er interessert. Eller gå inn på www.e46fanatics.com og søk på Predator Chromium -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 finnes de til E36 og? bare å "lime" på orginallyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 finnes de til E36 og? bare å "lime" på orginallyktene? Står i hvertfall på siden at de passer e36. På e46 klipses de bare fast til toppen av reflektoren. Vet ikke hvordan lykte-arkitekturen er på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 har du bilde av ossen det ble i dagslys og mørket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Vet ikke om det er sånne du er ute etter . http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=1672 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Åj!.. bilen min jo.. De nye ringene tar seg forresten mye bedre ut.. da de har en reflekterende plate bak ringen.. Så de lyser ikke opp reflektorene.. Slik som mine gjør.. Forresten.... Hvis du har litt steinsprut og slikt i lyktene.. så kjøp nye sånne lykte"glass", tror det koster en 4-500kr.. Også smører du inn den sorte pyntelisten inni med en slangs vinylfornyer.. bumpercare eller lignende.. Da ser det så mye ryddigere ut med en gang! Kan også polere reflektorene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 dette ser bra ut!!! så var det berre å bestille...hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Når man fotograferer disse ringene er det veldig vanskelig å få bildet til å vise 'riktige' farger. Ringene blir blir gjerne en anelse grønne på bilder, mens de i virkeligheten har en klar hvit/blå/lilla/xenon farge. Bildene under er av nyeste Predator Chromium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Du er dyktig på dissa bildene/photoshoping, Kilronan! Lekre, fengende og klare bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Du er dyktig på dissa bildene/photoshoping, Kilronan! Lekre, fengende og klare bilder.. Støtter den.. Veldig dramatisk stemning i det bildet med skyene der Det med at de ser "grønn/gul" aktig ut på bilder er litt rart egentlig.. for de er jo nesten blå.. 6000K farge.. Det er mer blått enn de fleste xenonlys folk triller rundt med.. Og det ser du tydelig når du ser en bil med slike på.. Men.. når sant skal sies.. så vet jeg ikke helt med kvaliteten på de.. Den ene min har begynt å lyse mye svakere enn de 3 andre nå.. jævelig kjedelig å måtte kjøpe en ny en.. fra usa eller hvor du hander.. for så å måtte åpne lykta på nytt og bytte ringen.... Og har du lyktespylere så kan du regne med en deeeeel knoting for å jobbe med lykten.. hehe.. De sloss bokstaveligtalt mot deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå