Gjest Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Og hvordan får han en M5-kasse til å passe på ei M20 blokk? Lurer eg og på... Edit: glem det, leste feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 gåkke det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Er ikke M3 bredding heller, Kit fra rieger som heter genesis, bygger ut sinnsykt mye mer enn m3 skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Er ikke M3 bredding heller, Kit fra rieger som heter genesis, bygger ut sinnsykt mye mer enn m3 skjermene Ser da ut som M3 skjermer i mine øyne.. Dette er genesis: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Er ikke M3 bredding heller, Kit fra rieger som heter genesis, bygger ut sinnsykt mye mer enn m3 skjermene det er da ikke genesis kit på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Er ikke M3 bredding heller, Kit fra rieger som heter genesis, bygger ut sinnsykt mye mer enn m3 skjermene det er da ikke genesis kit på denne! Er det tyske teamet som har produsert denne type stylinga.. har sett denn på vanelig cope.. Husker ikke merket!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Jeg kan bla fram fler bilder av den bilen der.. Er gammle bilen til en kompis av meg. Solgte den for drøyt et år siden. Han har selv snakket om rundt 300hk i den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg kan bla fram fler bilder av den bilen der.. Er gammle bilen til en kompis av meg. Solgte den for drøyt et år.Han har selv snakket om rundt 300hk i den bilen. bilder er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Noen bilder Der for holde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Veit du om bilen er skada bak enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ser sånn ut på det siste bildet,se nedre hjørne rett over fanger og på kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ser sånn ut på det siste bildet,se nedre hjørne rett over fanger og på kofferten. Ser du noko "anna" spennandes på det siste bilde og propan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 jaja... uansett er det ikke rieger skjermer på denna bilen! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Vil tro bilen er på Toten om dagen?? Og denne er absolutt ikke noe glansbilde ihvertfall.. Har sett den på nært hold for ikke lenge siden og den var ikke akkurat pen, mye fargeforskjell(som jeg minnes) og styling som ikke var helt bra. Men synes breddinga er litt for brei til å være m3 bredding?? Og ja, siste bilder var fint... Men den var ikke gul, men hvit.... (Bra bredding da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ser sånn ut på det siste bildet,se nedre hjørne rett over fanger og på kofferten. Ser du noko "anna" spennandes på det siste bilde og propan? Ikke annet en bra bredding på hu bak der også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg