Ta2 Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Ser sånn ut på det siste bildet,se nedre hjørne rett over fanger og på kofferten. Ser du noko "anna" spennandes på det siste bilde og propan? Ikke annet en bra bredding på hu bak der også... Merkelig at det var flere som festet seg ved akkurat det... Er nok den bilen jeg husker artikkelen fra. Kar virke som om det er en del plukk på den, men hvilken gammel bil er det ikke det på!!? (Ja, jeg vet det finnes noen ) Ser jo unektelig tøff ut på litt avstand da! Tøff bil, med mye potensiale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 siste bildet hadde vært best uten topp... på begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 "Dobbel M3" bredding var vel det han kalte det selv, han som hadde bilen her i byn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 På bilen el hu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 På bilen el hu? Skulle fått senkesett på a, så hadde vi sett ansiktet også. Er ett lite speilbilde av henne på ett av bildene.. Men ser henne dårlig der.. Hadde jeg fått velge hadde bilen stått igjen ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 det der er faktisk gamle bilen til espen jo.. han bygde den for nesten 10 år siden om jeg ikke husker helt feil. Kalte bare bilen for "båten" på den tida for den var så overkill bred. Den ble bygd her i stavanger. Randaberg om jeg ikke husker helt feil. sykt forseggjort den gangen. de gutta som bygde visste hva de holdt på med. Men sikkert 7-8 år siden den ble solgt. Vet jo ikke hvordan den er behandla i ettertid men nøye og rått bygge.! Tror faktisk at han lagde det meste av stylinga til den bilen selv i sin tid for da var det ikke så mye du kunne få av styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blund199 Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Er det noen som har info om den bilen her lenger? Og gammle bilder?er jeg som har bilen nå:)den er sabby nå, men blir vel bra med tiden får man håpe:) Håper noen har no info om den?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blund199 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Bump!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg