Espenlis Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Kan noen gi meg en link til side® der jeg kan finne motorer til prosjekt mitt ... takker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 hva slags Motor skal du ha ? så en BMW Motor på Ebay som kostet 1000 dollar.. en 4.0 V8.. får litt lyst til å begynne med noe jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 hva slags Motor skal du ha ? så en BMW Motor på Ebay som kostet 1000 dollar.. en 4.0 V8.. får litt lyst til å begynne med noe jeg også.. Har lyst på en M3 med kompressor, eller en 2.5-2. m\turbo\kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Kan noen sende meg priser på E30 M3 motor da? vis dere finner noen?! Takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 ingen? Hva er adressa til den svenske bmw-siden? Der DIY om språkskifte på kjørecomputeren ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Du tenker nok på http://www.autopower.se. Anbefaler deg også å sjekke http://www.fbt.se. Det er en søkbar database over de aller fleste høggerne i Sverige. Mye billig og bra der! Neppe noen turbo/kompressorkonverterte grommotorer, men mange bra utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå