Arimanni Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Sjekk filmen av denn tyskeren: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/11/04/448399.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Det er vel en gjennomsnittleg tysker det der. eg må ærlig si det at eg har reist mye men det er ingen land der eg har funnet så mangen drittsekker som i tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 hehehe han der var ikke frisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 ikkje bra alt som kjem frå tyskland nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Skjønner ikke hvorfor folk finner seg i å bli slått jeg.. Selv om karen var litt større, så vil det ikke si at slaget er tapt. Godt mulig dette er en kjent politiker som jeg ikke har hørt om eller noe sånn dritt, men sånn skal man ikke finne seg i. Samme faen hvem det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Hadde det vært en politiker så skal jeg ihvertfall flytte til Tyskland. De snille i Norge er ihvertfall ikke noe å samle på. Lover og lover, lyver og lyver. Men, dette er ikke en politiker. Ganske sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 mannen er jo helt vill!!! hadde jeg møtt han i en mørk bakgate hadde jeg sprunget det jeg var god for.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå