320it Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 hvor er de kjøpt? hvorfor selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 kjøpt på bilxtra i lørenskog. selger pga jeg sliter no jævlig med penger for tida. skulle gjerne hatt dem selv, men jeg har ikke råd man kan si jeg har ett bruker-for-mye-penger-på-bilen problem hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 det var ikke så lett det, har ikke digitalkamera, og mangla ledning for å få kobla moben til datan. men jeg fant noen bilder på nettet som er av prikk like trekk som jeg har, jeg fikk mine så i sitte bedre på, ikke fult så posete.http://www.tunhovd.com/bilstyling/skinntrekk.htm så litt "påsatt" ut det derre .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 du ser at det er setetrekk, og at det ikke er ekte skinn hvis du ser nøye etter. men jeg fikk hvertfall til bedre resultat enn han på bildene. det er bare å stramme bra hardt med de krokene så blir det ikke posete. skal du ha ekte vare må du jo ut med 3-4 ganger så mye peng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 men det der er vel ikke formsydd? slik som disse? disse koster 3tussinger ferdig arbeid til norge, med bakseter og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 ...det så strøkent ut! (Bilde over) desse såg ikkje ut i måneskinn!!: http://www.tunhovd.com/bilstyling/skinntrekk.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 men det der er vel ikke formsydd?slik som disse? disse koster 3tussinger ferdig arbeid til norge, med bakseter og alt. hvor får du kjøpt de der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 usa, linken jeg gav tidligere. Men alle bilder ligger ikke på hjemmesiden, bare send en mail til dem så gir de pris og bilder for akkurat din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå