Bimmerlars Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Med MS&Edis kan man kun velge at bensina skal kutte som sagt. Da vil jo motoren gå magert som faen på sperra? Får man fortsatt den kule turtallsperre lyden? Bare lurer siden man kutter jo ikke tenninga, og da skulle man etter hva jeg kan skjønne ikke få det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 hmm, jeg fant en side der du kjøpte alt du trenge, men du bygde det selv. kostet myye mindre enn 95oo, tror det lå på 2-3 k Sikker på at dette ikke var megasquirt da? og ikke VEMS det var ms ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxyopia Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Med MS&Edis kan man kun velge at bensina skal kutte som sagt. Da vil jo motoren gå magert som faen på sperra? Får man fortsatt den kule turtallsperre lyden? Bare lurer siden man kutter jo ikke tenninga, og da skulle man etter hva jeg kan skjønne ikke få detHer er noen tråder om dette:ms-nordic.tk ms-efi.com 1 ms-efi.com 2 ms-efi.com 3 Når det gjelder lyden, så kan jeg ikke svare på det. Hør med sperstad som er på forumet til bmwccn.no, han driver med litt MS. Her er en link der han har vert aktiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Med MS&Edis kan man kun velge at bensina skal kutte som sagt. Da vil jo motoren gå magert som faen på sperra? Får man fortsatt den kule turtallsperre lyden? Bare lurer siden man kutter jo ikke tenninga, og da skulle man etter hva jeg kan skjønne ikke få detHer er noen tråder om dette:ms-nordic.tk ms-efi.com 1 ms-efi.com 2 ms-efi.com 3 Når det gjelder lyden, så kan jeg ikke svare på det. Hør med sperstad som er på forumet til bmwccn.no, han driver med litt MS. Her er en link der han har vert aktiv... Takker sendte en mail til han jeg. Så skal jeg la dere få vite hva han sier om saken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå