Gå til innhold

Hjelp!! bilen starter ikke..


stiifen
 Share

Anbefalte innlegg

Idag hadde jeg bilen på bukk, for å sjekke bensin pumpa..den sprutet som bare det..så jeg tror den kan utelukkes...fikk også start på bilen, den sto å gikk i ca 2min, jeg kunne gi gass og alt virket normalt..MEN så stoppet den igjen :x ..hvordan vil bilen oppføre seg ved defekt luftmasse måler?? har klødd meg i hue i masse timer nå, men skjønner ikke en drit :( ..

koblet også fra batteriet og lot den stå i 20 min før jeg koblet på igjenn uten at dette hjalp :cry: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at hvis luftmengemåleren er defekt får du ikke gitt noe gass. Den kveler seg med en gang man gir gass. Du kan jo for sikker hets skyld sjekke kontakter/koblinger for irr.

Smart å skifte plugger,fordelerlokk og rotor hvis du ikke har gjort dette nylig. Rart at motoren går en stund for så å stoppe igjen. Helt klart noe elektronikk som svikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en flaske kondensfjerner i tanken!!

Det gjorde jeg på min bil etter jeg hadde opplevd en del fjusking... mener den ble mye bedre etter det...

Sjekk også dreneringen fremme i rommet til varmeapparatet!! Se tråden "Vann i E-36, jeg fant synderen".

Hvis det står vann der og det kommer vann inn i bilen fremme ved varmeapparatet kan det oppstå en hel mengde kluss har jeg opplevd!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kondensfjerner + at jeg fylte bensin samtidig for å være helt sikker..men det ble ikke noe forskjell :( ..plugger og pluggledninger er nesten helt nye og det er gnist i alle..

Helt klart noe elektronikk som svikter.

det tror jeg nesten jeg kan skrive under på...det må jo enten være en sensor eller et relee som er gåent..skal prøve å bytte luftmengdemåler idag...så får vi se :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...