hagenisse Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Har den lille "kjørecomputeren" - dvs, den med bare temperatur og klokke. I går sluttet den å virke, det lyser i knappene, men ingenting dukker opp i displayene. Kan se at det fortsatt står +9,5 og 2:39 i svakt der, men. Kan det fikses eller må jeg skaffe en ny en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 skift pære du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 Men den burde vel fungere selv om en pære har gått? Det gjør den jo ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 er der lys i displayet da? du må ha bakgrunnlys for å sjå at den funka da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 Ikke noe lys i displayet, men hvis jeg lyser på den med en lommelykt så ser jeg noe der Den står på +9,5 og 2:39 av en eller annen grunn. Kan nevne at klokka (ikke temp) har hatt dette med å dette ut nå og da, men den har som regel kommet tilbake neste gang jeg startet bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 skift pære å sjå ka so sjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Smarting du Funker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Tøft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Sånn er det vel med andre display også i BMW! Lyspæren fungerer som sikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå