JJ_Cool Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Hei! Kan noen fortelle meg hvordan jeg legger inn bilder på brukergalleriet? En spesiell størrelse på bildene? Eller noe annet jeg må passe på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Hei!Kan noen fortelle meg hvordan jeg legger inn bilder på brukergalleriet? En spesiell størrelse på bildene? Eller noe annet jeg må passe på? Ta en titt her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91 Det er foreløpig stengt for at flere brukere skal få et bildegalleri. Time will show når det kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 det er nok ein del ikkje akltive medlemmar som legg beslag på galleriplass. Ein del galleri står og tomme...kanskje Gunnar kan frigi noko av denne plassen? det er då berre å sende han ein PM. ...uansett så er det vel etter kvart ei "venteliste" her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Ja oki jeg får prøve det, regner med at jeg får beskjed hvis det blir ledig plass etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Får man ikke litt ftp-plass med internett-abb nå om dagen? I såfall fungerer det jo utmerket å laste opp bilder dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå