Gå til innhold

M3 Motor..


cornelius
 Share

Anbefalte innlegg

Svarer ikke jeg på vanskelige spørsmål? Da har jeg ikke sett dem i såfall.

Du får vel mail på tråder du som alle andre? Du svarte aldri på spørsmålet mitt da du hevdet det fantes 2 typer org. M3 sideskjørt :) Jeg ville vite hvilke 2 typer dette var 8)

Sorry for OT, måtte bare.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg får ikke email når noen svarer på en tråd. Det er vel valgfritt? Da får jeg vel 100 nye email hver gang jeg sjekker emailen og det gidder jeg ikke. Ikke alltid jeg er så flink å gå tilbake til gamle tråder. Spesielt hvis jeg er lei av å diskutere emnet.

Du snakker om E30 M3 Gunnar. Og i tilegg en Sport Evo. Syns ikke det helt kan sammenlignes med en E36 M3. De er ikke så samleobjekter som Sport Evo men enda deiligere å kjøre så fristelsen til å kjøre er enda større.

328i er også en kjøremaskin og jeg klarer ikke å la være å kjøre den fordi den er så deilig å kjøre så jeg vet hvordan det er.

Men man får jo ett bra inntrykk av motoren når man drar og titter på den. Man kan også sjekke den km stand som er lagret i hjernen men det får man vel ikke gjort før motoren er montert i bilen.

Skal prøve å svare på det med sidekjørtene i den tråden det var om.

Hvorfor skal jeg begrunne og lete frem beviser på hver eneste ting jeg sier? Det er ganske slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier nå en 97 mod 320 coupe som i bunn og grunn ikke er noen spesiell bil og den bilen kjører jeg ikke om vintern eller sen høsten. kun i sommer sesongen. syns det er meget spesielt å ha en bil med lav.km stand å så syns jeg det er fint me noe å pynte opp garasjen med om vinteren:) Jeg regner med at det ikke er bare meg såm er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo ut som en grei pris på den motoren og.... Til de som er på jakt etter en sånn er det bare å kontakte selger.

Hvorfor skal jeg begrunne og lete frem beviser på hver eneste ting jeg sier? Det er ganske slitsomt.

Fordi det er greit å dokumentere ting når man kommer med et utsagn, hvertfall når noen spør hvor du har det fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...