Gå til innhold

M3 Motor..


cornelius
 Share

Anbefalte innlegg

ser ikke noe problem i at den kan ha gått så lite? har vært på forumet her n god stund nå, og må si jeg bare begynner å le av de fleste innleggene du svarer på bimemrdude :lol::lol::lol:

Og når man stiller ham "vanskelige" spørsmål svarer han aldri på de..

Nå er det sikkert stor sjanse for at det blir trekt fra litt på kmstanden så fort en motor kommer utav bilen, men at 47.000km på 12 år er umulig er bare tull. Minien til svigermor er 2000-modell og har gått mellom 13.000 og 15.000km. Det er under 3.000km i året, og når den er 12 år gammel vil den ligge på ca. 35.000km. En M3 er en samlerbil det også, så at noen har begrenset km til 4.000 i året er absolutt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har lagt merke til at han lirer av seg mye rart den karen der :P ...

Km standen er fullt mulig, morra mi hadde en Suzuki SJ413 jeep som hu kjøpte i 1982, når vi solgte den for en stund siden var den ikke gått mer en 70.000km hehe.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer ikke jeg på vanskelige spørsmål? Da har jeg ikke sett dem i såfall.

Jeg har ikke sagt at 47000 km er umulig på 12 år har jeg vel?

Men sannsynlig er det ikke.

Hva hadde dere gjort med en M3 på gårdsplassen? Jo dere hadde kjørt den. Fordi den er deilig å kjøre! Ikke sammenlign med andre drittbiler.

De fleste M3'ene i tyskland har minst like lang km stand som andre BMW'er (det har de faktisk også i Norge). Bare sjekk mobile.de f eks.

Er større sjangse for å finne en 316 som har lav km stand enn en M3 og er større sjangse for at km stand er manipulert på en M3 enn en 316 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport Evoen til Fjeld da? Ble solgt for rundt et år siden. Mener den da hadde 38.000km på telleren. Og den var ingen '94 mod..

M3er settes ofte på lagring, brukes ikke på dager med dårlig vær, lange ferieturer, etc. Da blir det fort få km i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...