///M Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Fant denne bilfilmen på en indisk x side der jeg pleier å laste ned indiske filmer fra, tenkte jeg skulle dele dette med dere. http://www.idesir.com/forums/showthread.php?p=73428#post73428 P.S Må være registrert for å laste ned film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Ser jo litt arti ut dette.... Har du sett den? er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Fant denne bilfilmen på en indisk x side der jeg pleier å laste ned indiske filmer fra, tenkte jeg skulle dele dette med dere. http://www.idesir.com/forums/showthread.php?p=73428#post73428 P.S Må være registrert for å laste ned film Var litt av en hobby da, sitte å laste ned indiske filmer.. gå heller ut og finn deg noe fysisk hardt arbeid.. det har du godt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Var litt av en hobby da, sitte å laste ned indiske filmer.. gå heller ut og finn deg noe fysisk hardt arbeid.. det har du godt av er du skada eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hva om ///M er indisk å har interesse av indiske filmer? 'å tenke før man snakker, er som å spise snickers med papiret på' Men i noen tilfeller, slik som denn kan det være lurt....bruk hue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 'å tenke før man snakker, er som å spise snickers med papiret på hæ? Den skjønte ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Ser jo litt arti ut dette....Har du sett den? er den bra? nei jeg har ikke sett den ennå, har igjen ca 10%av filmen igjen. Var litt av en hobby da, sitte å laste ned indiske filmer.. gå heller ut og finn deg noe fysisk hardt arbeid.. det har du godt av Sitter iallefall ikke å laster ned XXX-filmer for å runke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Var litt av en hobby da, sitte å laste ned indiske filmer.. gå heller ut og finn deg noe fysisk hardt arbeid.. det har du godt av Tragisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Var litt av en hobby da, sitte å laste ned indiske filmer.. gå heller ut og finn deg noe fysisk hardt arbeid.. det har du godt av og poenget er at du gjør så mye fysisk arbeid? kansje han har filmer og data som interesse.. slike komentarer synes jeg du kan holde for deg selv, hjelper ingen, og ingen som har interesse av å lese de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Tror jeg har en kopi av den filmen liggendes, var en kompis som brandt den ut til meg, for en tid tilbake. Mener å huske at det var helt grei underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 da har jeg sett ferdig filmen, anbefales, bra underholdning som Tåmi sier, mye dragracing,drifting og burning, er for det meste amerikanske biler men også noen tyske og japse, blant annet e36 m3, mercedes s500 som prøver å ta 360 men er vel for tung til det men den burner heftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 får ikke urln til å fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Er den tekstet? på engelsk eller noe, så vi skjønner noe av filmen eller er det bare å se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Er den tekstet? på engelsk eller noe, så vi skjønner noe av filmen eller er det bare å se på? Filmen er på engelsk, så det er ikke noe problem..er ikke så mye viktig som blir sagt heller akkurat.. Mye tøff kjøring og helt ok underholdning.. Fant den på DC btw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Syntes den var dårlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå