Gå til innhold

2Fast2Real For Hollywood

///M
 Share

Anbefalte innlegg

Fant denne bilfilmen på en indisk x side der jeg pleier å laste ned indiske filmer fra, tenkte jeg skulle dele dette med dere.

2fast2realcoverbig.jpg

http://www.idesir.com/forums/showthread.php?p=73428#post73428

P.S Må være registrert for å laste ned film :wink:

Var litt av en hobby da, sitte å laste ned indiske filmer.. gå heller ut og finn deg noe fysisk hardt arbeid.. det har du godt av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo litt arti ut dette....

Har du sett den? er den bra?:)

nei jeg har ikke sett den ennå, har igjen ca 10%av filmen igjen.

Var litt av en hobby da, sitte å laste ned indiske filmer.. gå heller ut og finn deg noe fysisk hardt arbeid.. det har du godt av

Sitter iallefall ikke å laster ned XXX-filmer for å runke til....

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og poenget er at du gjør så mye fysisk arbeid? kansje han har filmer og data som interesse.. slike komentarer synes jeg du kan holde for deg selv, hjelper ingen, og ingen som har interesse av å lese de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg sett ferdig filmen, anbefales, bra underholdning som Tåmi sier, mye dragracing,drifting og burning, er for det meste amerikanske biler men også noen tyske og japse, blant annet e36 m3, mercedes s500 som prøver å ta 360 men er vel for tung til det men den burner heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den tekstet? på engelsk eller noe, så vi skjønner noe av filmen eller er det bare å se på? :D

Filmen er på engelsk, så det er ikke noe problem..er ikke så mye viktig som blir sagt heller akkurat.. 8) Mye tøff kjøring og helt ok underholdning.. :D Fant den på DC btw..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...