mEhE Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=821786 noen formeninger med bilen? kommer jeg til å få problemer? hva synes dere om prisen? er litt skeptisk som vanlig.. den er ikke eu godkjent nå burde kan få fyren til å eu godkjenne den før jeg kjøper? tenker ikke å godkjenne med m3 motoren uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 sitter det m3 understell på den? er jo en fordel det viss det er der. eu godkjenning burde ikke være noe problem med den motoren viss det var det du tenkte på. spes ikke her i mandal, biltilsynet så ikek forskjell på min ombygde 316 som det satt 325 6'er i. og da var det full teknisk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 sitter ikke m3 understell nei..står i annonsen at det er 318is understell med 25% sperre..i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hmm. Tøft. Virket jo rimelig nok det der.. mEhE, Du er fra Lyngdalsområdet eller noe? Si fra hvis du skal bortover, så kan du få låne gratis bil fra Farsund til der isbilen står. Hvis jeg tør da.. du har jo krasjet to biler på kort tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 bor i mandal ja. hehe.er en liten ulykkesfugl! tror kansje jeg går for bilen,må ivertfall bort å se på den. håper bare det ikke tar for lang tid før jeg får forsikringspengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 pokker,mulig bilen blir solgt til helga.. bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 hehe typpisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Si ifra hvis du vil ha kikket på den. Jeg bor ca 1 km fra han som selger. Sett den flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 jeg har vært å sett på denne. det var en del rust på den.. hadde vært kollisjonsskadet bak, og jobben som var gjort har tydeligvis ikke vært bra nok. regn med å måtte hellakkere den hvis man vil ha den strøken + skifte av begge hjulbuer bak og koffertlokk som var helt opprustet. ellers var det som nevnt orginalt 318is understell. bare motor og girkasse som er byttet til M3. bilen er ny i norge, så å få den godkjent er sikkert ikke store jobben. mener også at bremser måtte byttes, da de var utslitt, men ikke sikker. jeg vurderte det som at den ikke var verdt pengene, men han forlangte 59`den gangen, ser han er nede i 49`nå. jeg ville ikke ha gitt mer enn 30` for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Den er nok utsatt for endel rust ja, da den har stått utendørs hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 vis den ikke blir solgt til helga,drar jeg en tur å ser på bilen.. var litt som måtte gjøres ja..men har jo 2 skadde 325 e30 som jeg bruker som delebil.. edit: vil foresten is understellet holde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Jeg tviler faktisk litt på at den bilen er norsk. Husker jeg så den på autoDB for noen mnd siden å da hadde den svietsiske import skilter på bildene, og med teksten 'bilen var ny i Norge' _det_ fikk meg til å tvile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 jepp bilen har vært til salgs en stund... ikke en annen bil du har sett? litt kjipt om den er importert å ikke engangsavgift ikke er betalt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 De er ny i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå