Morten318 Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Passer sideskjørt om hverandre på sedan og coupe til E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Ikke alle typer skjørt passer på både coupe og sedan, Rieger har feks egne skjørt for Coupe og Sedan, har med utskjæring til dørene og gjøre.. Mens Lester, JOM og Seidl passer samme skjørtet både på Sedan og Coupe.. Ble du noe klokere nå?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 sideskjørt med bredding passer ikke, mens de som ikke går ovenfor kanalkanten passer. Vil jeg anta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 er snakk om m skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 de passer vel over skulle jeg tru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 M3 skjørtene til E36 er sammme på sendan og Coupe. Er bare et par hull som må borres på en forskjellige plasser. E36 Coupe og Sedan har like lang aksel avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Orginale M skjørt passer over ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Selvfølgelig passer de. Coupe og sedan er akkurat "samme" bilen. BMW vet å skjære kostnader til beinet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Ikke alle typer skjørt passer på både coupe og sedan, Rieger har feks egne skjørt for Coupe og Sedan, har med utskjæring til dørene og gjøre.. Mens Lester, JOM og Seidl passer samme skjørtet både på Sedan og Coupe.. Ble du noe klokere nå?? hehe riger sine copè skjørt passer på sedan også, men du må frese opp sidene på skjørte.. pga dører istede før dør.. en jeg kjenner gjorde dette, ble bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Stick to original, no problems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Ikke alle typer skjørt passer på både coupe og sedan, Rieger har feks egne skjørt for Coupe og Sedan, har med utskjæring til dørene og gjøre.. Mens Lester, JOM og Seidl passer samme skjørtet både på Sedan og Coupe.. Ble du noe klokere nå?? hehe riger sine copè skjørt passer på sedan også, men du må frese opp sidene på skjørte.. pga dører istede før dør.. en jeg kjenner gjorde dette, ble bra.. Rieger har ferdig fresa til begge modeller.. så dvs att sedan skjørta ikke vil passe på coupe, hvis du da ikke limer på det som mangler da.. Rieger skjørta bygger mye lenger ned, derfor så kan det være hensikts messig å bruke dem hvis fram fanger og bakfanger er dype.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 vet vertfal at skjørtene på en e30 4 dørs er forskjellige på 2 dørs.. vertfal gts skjørtene som jeg hadde på denn gamme e30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 takk for svar på spm mitt og alle de andre svara som jeg ikke hadde spørsmål til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå