Gå til innhold

så helv****** ***** ***** TYPISK!!!

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

Ja ja daniel...hva med litt selvkritikk??du tar jo aldri telefonen selv eller følger avtaler..kanskje noe å tenke på?

kim skjønner jeg....

:roll:

vi kan godt ta diskusjonen her!

Kan vi vel...hvis ikke du begynner å ta tlf.har jo en deler her som er dine som jeg gjerne skulle ha levert snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en liten stund tilbake skulle jeg selge tre bmw seksere og et par girkasser og litt diverse her på forumet. En kar sa han skulle ha det. Skrev solgt i annonsen og greier. Skulle bare ordne transport dagen etter, så skulle han ringe meg. Det skjedde aldri... Så da solgte jeg det til en annen hyggelig kar her på forumet, dønn seriøs! Kom dagen etter jeg prata med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja daniel...hva med litt selvkritikk??du tar jo aldri telefonen selv eller følger avtaler..kanskje noe å tenke på?

kim skjønner jeg....

Kan vi vel...hvis ikke du begynner å ta tlf.har jo en deler her som er dine som jeg gjerne skulle ha levert snart...

kim! jeg har da ikke gjort deg noe har jeg det? sist du ringte meg sendte jeg deg meldig senere på kvelden, men da svarte jo ikke du! men det hadde vært fint om jeg kunne fått de dela snart ja...

har ikke no interesse av å krangle med deg, men liker dårlig at du bare disser meg her helt uten videre!

håper vi kan glemme dette, og la være å lage en big deal ut av det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kim skjønner jeg....

kim! jeg har da ikke gjort deg noe har jeg det? sist du ringte meg sendte jeg deg meldig senere på kvelden, men da svarte jo ikke du! men det hadde vært fint om jeg kunne fått de dela snart ja...

har ikke no interesse av å krangle med deg, men liker dårlig at du bare disser meg her helt uten videre!

håper vi kan glemme dette, og la være å lage en big deal ut av det?!

er dette eit vaskeri?

.....dersom ikkje så kan de ta skittentøyet ein anna plass....eks SMS.

(eller involvere alle i saken.....men helst ikkje )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...