j0lle Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Bump igjen da.. Jeg leter altså etter tekniske tegninger over bilen.. Blir snart så lei at jeg "tjuv-kobler" dem med parklysa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Det går jo fint, men bruk det som styrestrøm via et rele samt ha egen bryter på tåkelysene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiv2001 Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Jeg og måtte legge opp ledningene og alt det andre på min e36 318i. Det jeg gjorde var og ringe Schmiedmann Norge og fikk de til og sende meg en kopi av mont anvisningen for oppkobling av tåkelykkter.Jeg mener at den var på norsk. Jeg skal se om jeg har den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Er også på utkikk etter en slik grei bruksanvisning. Hvis du finner den, har du kanskje mulighet for å scanne den inn i stort format? Selvsagt hvis den bare er på én eller to sider. Er jo ikke noe vits at du skal scanne inn en bok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 dette hadde vært gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvegard Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Da jeg monterte tåkelyssettet fra Schmiedmann på min compact, så brukte jeg bare denne anvisningen. Det var bare litt vanskelig å finne ut hvor releet skulle få strømmen fra. Men den lå langt nedi sikringsboxen. Det var også litt knotete å få ledningene gjennom torpedoveggen. http://home.broadpark.no/~peteroes/2155EN.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Takk.. Så denne x1072 finnes nede i sikkeringsboksen.. Fant den ikke sist jeg holdt på og nå har jeg mer eller mindre lagt det på is.. Skal prøve igjenn nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå