Audun Skrevet Februar 1, 2006 Skrevet Februar 1, 2006 Dette blir heftig Hvor fikk du kjøpt carbon-panseret?
TOREBMW Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Skrevet Februar 1, 2006 Dette blir heftig Hvor fikk du kjøpt carbon-panseret? kommer fra usa
Audun Skrevet Februar 1, 2006 Skrevet Februar 1, 2006 Ok, hva blir kostnadene for dette prosjektet da om jeg tør spørre?
TOREBMW Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Skrevet Februar 1, 2006 he he det tør jeg ikke tenke så mye på..alt kvitteringer ligger i en mappe..orker ikke summere men gøy er det.bygge maskin så ender man for opp i 100 000 så kan man bare regne ut ifra det:)
Audun Skrevet Februar 1, 2006 Skrevet Februar 1, 2006 Ja, kjenner til dette "må ha noe bedre eller større" syndromet! Baller fort på seg, så å passere 100.000 er vel ikke noe problem hvis du har et seriøst motor-bygge på gang
stian329 Skrevet Februar 1, 2006 Skrevet Februar 1, 2006 Bare det å bygge motor kan lett passere 100k, det kan nok jeg og Tore bekrefte ja
lars78 Skrevet Februar 1, 2006 Skrevet Februar 1, 2006 Dette prosjektet står det respekt av! Morro og følge med på fremgangen! Lykke til videre!
TOREBMW Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 her er toppdeksel og litt innvendige detaljer lakkert.dette er da forøvrig den nye fargen som kommer på iløpet av kun kort tid
Steffan C Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Du overlater ingen ting til tilfeldighetene ser det ut som . Håper for all del du kommer på noen treff på Rudskogen eller Våler, denne bilen vil jeg se i virkeligheten .
TOREBMW Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 ja tenker jeg tar turen på noen treff på østlandet til sommeren..blir gøy og møte en del folk fra forumet her også tar med meg en stor campingbil!telt er ut
BMW_Racing Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Så bra ut det. Når lakkerer du hele bilen ?? Synnest den fargen var litt mørkere en den e46 på bilde. Eller er det bare synns bedrag.
Bmw323i Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 hva er de 2 "greiene" vedsidenav midtkonsollen?
Gunnar Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 her er toppdeksel og litt innvendige detaljer lakkert.dette er da forøvrig den nye fargen som kommer på iløpet av kun kort tid Neeei..? Skal du lakkere hele bilen?! Det var en fin farge det der altså, for all del, men den fargen du har på bilen nå er jo bare rå! Og ikke minst så skiller den seg ut.. Grå/svart er jo alt for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå