Runar-CSi Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Det der ble tøft... og ikke minst så blir det grom lyd!! :)
TOREBMW Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 ja det håper jeg også på ikke minst flammer
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 ka type bur har du i ann? blei tøft, er du ikje redd du ska svi vekk den nye lakken når du fer lakka ann?
TOREBMW Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 det er et fia bur fra pedersen racing.satser på at lakken tåler det..eller er det mere lakk der den kom ifra
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 ja bare ein har penga, hehe ka ti er det du ska lakka an? eg ska te lakeraren imorra er planen me den fargekoden eg fekk av deg, satse på an fer blanda an au. menmen time will show
TOREBMW Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 hvis alt går etter planen blir den lakket i helga.driver og gjøre den klar for tia
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 det er jo bra, blir tøft å sjå kossen an blir, bare synd det er så helvetes mye arbeid å possa ner ein bil skikkelikt
Lien Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Den wastegate løsningen der var rå! Dropp gatebil og kom på BMW CCN treff i stedet Litt dumt at gatebil og bmwccn krasjer både i mai og i september!
John H Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Blir gromt dette..bra bilder og nå, mon tru om du har fått igang kameraet
TOREBMW Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 Blir gromt dette..bra bilder og nå, mon tru om du har fått igang kameraet jepp
TOREBMW Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 her er lkitt bilder fra kvelden det siste med boost controlleren montert
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 det begynne å bli klart til lakering ser eg, heftige turbo! ville ikje putta hånda inn der mens bilen svive,hehe konne jort vondt.
TOREBMW Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 ja det kommer seg.. imorgen skal dører og resten av bilen demonteres.så er det på lakk bilder kommer
BMW_Racing Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Ja, Du har noe å gjør på vertfall. kommer ikke til og kjede deg !! Syntes Det var mye som skule av. Men skal de bli bra så må det gjøres skikkelig. Bra noen tar godt vare på bimmeren, vertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå