Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

ja skal det være skikkelig så demontere jeg dører, takluke tar alt så kan skrues av bort og lakker det på begge sider dører innvendig ovs. så skallet til slutt. styggeste jeg ser når man lukker opp takluka feks. så kan man se forige farve under..sørgelig syns jeg..er da ikke så mye stress, noen dager extra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wooh! :shock:

Der var jammen alt ute og den lekre fargen pusset ned.. Jaja, det blir uansett spennende å se hvordan den blir. PS, trenger bidrag til månedens bil, så jeg sier til deg som til Csiturbo, når den er ferdig er det bare å sende inn bra bilder både innvendig, utvendig og i motorrom, samt litt info om bilen til post@bimmers.no. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal det være skikkelig så demontere jeg dører, takluke tar alt så kan skrues av bort og lakker det på begge sider dører innvendig ovs. så skallet til slutt. styggeste jeg ser når man lukker opp takluka feks. så kan man se forige farve under..sørgelig syns jeg..er da ikke så mye stress, noen dager extra :P

Men Tore...

Du har jo ikkje skrudd av dørlåsene i B-stolpen... :cry: Kan jo ikkje teipa dei ??? :wink: Sko ut i går å kikka, men fekk faenikkje sjangs :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...