Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 må du slutte og klage pedi og heller pusse på ramma di Ingen klaging Tore, det vett du. Vil bare deg og bilen din det beste, for husk nå på at skal nivået høyere enn sist sesong (og det er jo heile meningen, ikkje sant??) så må detaljene tas vare på og småting må være på stell. For en ting er jo helt sikkert, er det en bil som er 10000% strøken - og det er en stensprut på panseret, da sier alle "du har en steinsprut på panseret" - ikke "sattan for en fin bil.." som de burde....
TOREBMW Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Skrevet Februar 12, 2006 he he bare trekker i deg jeg pedi..vet alt om hva du mener ..bare fint du er oppmerksom
k1t Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Blir litt misunnelig når man ser hva andre får til.. Får nok bygge meg garasje og begynne å shine opp min E30 også, er jo sinnsykt morsomt , spesielt når man ser resultatet.. En ting er ihvertfall jeg sikker på, denne bilen blir JÆVLIG NICE!! Stå på Tore, gleder meg til du blir ferdig.. Og husk, masse bilder( du er jo flink til å legge ut, skal ikke si noe anna!!!)
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Dette blir litt av et resultat! Gleder meg til å se den ferdig lakkert!
Neonlars Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 Fytti for et prosjekt! Blir heftig dette!!
BMWGUDEN Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 ka ti får me sjå bilder av an nylakkert? blir morro å sjå
TOREBMW Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Skrevet Februar 13, 2006 bilder kommer ikveld..sitter faktisk på lakkeringen nå og skal ta bilen på henger.har vært noen hektiske dager dette nå skal den stå på verktsedet et par dager og herde seg skikkelig før jeg monterer den sammen litt om litt.
Ole-P Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 når du sier du skal legge ut bilder av nylakert så må jeg si at jeg gleder meg noe sinnsykt
Pedi Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 når du sier du skal legge ut bilder av nylakert så må jeg si at jeg gleder meg noe sinnsykt Jeg har sett den (såvidt)... Æda-bæda... Spørs om Tore får gjort så mye i dag, for jeg har en viss følelse at han står med en E36 utfor garasjen min i dag klokka 2000... Og der kan vi nok bli en stund sikkert også...
TOREBMW Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Skrevet Februar 13, 2006 lurer ut et par bilder her i farta.skal en tur og prøve og få sviv på en e36 hos pedi ikveld ja kommer flere bilder så fort jeg har tid.. tok et nær bilde for å prøve og vise effekten i lakken..men uten dagslys er d ikke så lett
Ole-P Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 fy faen det der ser så sykt ut. helt diskre farge med alt for mye perlemor. ahhh gleder med å se den på et treff med sikkelig sommer sol. å ny polert. blir bra å se bilde av bilen når den er satt sammen igjen, men er det samme farge du har uten på bilen som du har lakert mitkonsollen i og sikkert andre ting invendig?
turbo_fever Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 Det blei jo kjempe rått de. Sku ønske min var nylakkert Må jo slenge ut en film når du er ferdig og skal starte opp
TOREBMW Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Skrevet Februar 14, 2006 fy faen det der ser så sykt ut. helt diskre farge med alt for mye perlemor. ahhh gleder med å se den på et treff med sikkelig sommer sol. å ny polert. blir bra å se bilde av bilen når den er satt sammen igjen,men er det samme farge du har uten på bilen som du har lakert mitkonsollen i og sikkert andre ting invendig? ja det er samme farge som innvendige detaljer og seff. pocket biken hehe..den variere så enormt i farge alt etter vinkel og lys så den ser aldri lik ut på 2 bilder liksom..er kjempefornøyd
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Det så rått ut med all den perlemoren! Gleder meg til å se den på treff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå