Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

må du slutte og klage pedi og heller pusse på ramma di :lol:

Ingen klaging Tore, det vett du. Vil bare deg og bilen din det beste, for husk nå på at skal nivået høyere enn sist sesong (og det er jo heile meningen, ikkje sant??) så må detaljene tas vare på og småting må være på stell.

For en ting er jo helt sikkert, er det en bil som er 10000% strøken - og det er en stensprut på panseret, da sier alle "du har en steinsprut på panseret" - ikke "sattan for en fin bil.." som de burde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir litt misunnelig når man ser hva andre får til..

Får nok bygge meg garasje og begynne å shine opp min E30 også, er jo sinnsykt morsomt , spesielt når man ser resultatet..

En ting er ihvertfall jeg sikker på, denne bilen blir JÆVLIG NICE!!

Stå på Tore, gleder meg til du blir ferdig..

Og husk, masse bilder( du er jo flink til å legge ut, skal ikke si noe anna!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du sier du skal legge ut bilder av nylakert så må jeg si at jeg gleder meg noe sinnsykt

Jeg har sett den (såvidt)... Æda-bæda... :wink:

Spørs om Tore får gjort så mye i dag, for jeg har en viss følelse at han står med en E36 utfor garasjen min i dag klokka 2000... Og der kan vi nok bli en stund sikkert også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen det der ser så sykt ut. helt diskre farge med alt for mye perlemor. ahhh gleder med å se den på et treff med sikkelig sommer sol. å ny polert. blir bra å se bilde av bilen når den er satt sammen igjen,

men er det samme farge du har uten på bilen som du har lakert mitkonsollen i og sikkert andre ting invendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen det der ser så sykt ut. helt diskre farge med alt for mye perlemor. ahhh gleder med å se den på et treff med sikkelig sommer sol. å ny polert. blir bra å se bilde av bilen når den er satt sammen igjen,

men er det samme farge du har uten på bilen som du har lakert mitkonsollen i og sikkert andre ting invendig?

ja det er samme farge som innvendige detaljer og seff. pocket biken hehe..den variere så enormt i farge alt etter vinkel og lys så den ser aldri lik ut på 2 bilder liksom..er kjempefornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...