R Andersen Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 det ser ut som autofil-larsen vil like den bakpotta der..
TOREBMW Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Skrevet Februar 21, 2006 he he he ja tenker det..får en loff inni den tror jeg.fant ut jeg ville ha en potte iår.syns det tar seg bra ut..er ganske alene om den meninga tror jeg jeg prøvde en slik potte på fjor vinter,i forkant var kommentarene mest sånn: "uff æsj det hører jo til nissan 200sx og annet japan greier",men etter prøvemontering var det ikke så værst alikevell.
Pedi Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 "JapCrap-Tore" hører jeg det suser i skogen nå her i Sveio...
Lien Skrevet Februar 22, 2006 Skrevet Februar 22, 2006 Begynner å bli bra dette og jeg har et åpent sinn rundt potta de, men det spørs om jeg faller for den til slutt
TOREBMW Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Skrevet Februar 23, 2006 skal knipse litt bilder når den kommer på så får man se hva folket dømmer hehe
Bmwturbo Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Ja d begynne å bli bra nå tore!! Elle d vett jo eg da, itte at me brukte 1 time++ på å få montert høyra dørå di!! Ikkje alltid lika lett dagen der på!!
bimmerdude Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 ...Har faktisk opplevd enkelte som i det stille går til Biltema å handler billig billig olje, for etter å ha fyllt på, forteller at dem bruker "den og den" råe oljen.. har selv hatt så flaks at jeg har overhørt folk har stått sammen å pratet bil... Du hadde hvertfall ikke greie på hva du prater om. Biltema oljen er ikke billig olje. Klarer like bra kvalitetskrav eller bedre enn deres olje. Har sett Shell olje med mye lavere kvalitetsmerking enn det Biltema oljen har til salgs på bensinstasjoner. Biltema olje er faktisk Statoil olje. Beste oljen jeg vet om i dag er Mobil1 0W-40 (må være de spesifikasjoene). Dette er eneste oljen jeg har sett som klarer API SM kravene. Har Castrol 0W-50 olje? Visste ikke at det fantes 0W-50 olje engang jeg men. Sorry for at jeg kødder opp tråden din jeg også!
TOREBMW Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Skrevet Februar 24, 2006 greit det bimmerdude..men jeg tror det klarer seg med olje diskusjon nå..bruk hva dere føler og for av oljer..er ikke så mange oljer som virkelig er dårlige idag..bare og velge etter hvilken bruk det skal til
eriklepe Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 ser tøft ut Tore, men vi er faktisk ikke kommet lenger enn 24 feb.... det går fort men ikke såå fort.
Bimmerlars Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Morro når det går skikkelig unna Artig å følge med!
Ole-P Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 ikke at jeg noen gang kommer til å bli klok på ic'r men ic'n din virker faktiske ganske liten i forholdt til det byget du driver på med, men kjenner jeg deg rett så er ic'n helt 100% egnet til ditt bruk., å satan for en speil refleks på lakken din? pelemor'n eller finnich'n som spiller et puss. uansett, så digger jeg bygget ditt så lykke til videre, å gleder meg til å se samtlige oppdateringer videre
TOREBMW Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Skrevet Februar 25, 2006 ser tøft ut Tore, men vi er faktisk ikke kommet lenger enn 24 feb....det går fort men ikke såå fort. er litt forrut jeg hehe.
Kjell Rune Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 bilen går så godt att han ligger en dag forand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå