Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

he he he ja tenker det..får en loff inni den tror jeg.fant ut jeg ville ha en potte iår.syns det tar seg bra ut..er ganske alene om den meninga tror jeg :wink: jeg prøvde en slik potte på fjor vinter,i forkant var kommentarene mest sånn: "uff æsj det hører jo til nissan 200sx og annet japan greier",men etter prøvemontering var det ikke så værst alikevell. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Har faktisk opplevd enkelte som i det stille går til Biltema å handler billig billig olje, for etter å ha fyllt på, forteller at dem bruker "den og den" råe oljen.. har selv hatt så flaks at jeg har overhørt folk har stått sammen å pratet bil...

Du hadde hvertfall ikke greie på hva du prater om. Biltema oljen er ikke billig olje. Klarer like bra kvalitetskrav eller bedre enn deres olje. Har sett Shell olje med mye lavere kvalitetsmerking enn det Biltema oljen har til salgs på bensinstasjoner. Biltema olje er faktisk Statoil olje.

Beste oljen jeg vet om i dag er Mobil1 0W-40 (må være de spesifikasjoene). Dette er eneste oljen jeg har sett som klarer API SM kravene.

Har Castrol 0W-50 olje? Visste ikke at det fantes 0W-50 olje engang jeg men. :?

Sorry for at jeg kødder opp tråden din jeg også! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke at jeg noen gang kommer til å bli klok på ic'r men ic'n din virker faktiske ganske liten i forholdt til det byget du driver på med, men kjenner jeg deg rett så er ic'n helt 100% egnet til ditt bruk.,

å satan for en speil refleks på lakken din? pelemor'n eller finnich'n som spiller et puss. uansett, så digger jeg bygget ditt så lykke til videre, å gleder meg til å se samtlige oppdateringer videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...