Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe pisse enkelet du..jeg begynnte først å bruke data da jeg fikk sprut i bilen jeg da hehe.men skal nå prøve:) jeg målte aldri bilen nei.jeg skulle det men sesongen ble for kort det året.så nå bygger jeg en ny masskin så da skal det bremses så fort den er på veien..håpe det blir bra med effekt..imponerende din da..kansje du har noen gode råd.har du tørrsump feks?jeg har vært noen ganger å kikket på engen sin bil i gjøvik.men stemmer det med den toppen..men mye derfor jeg bygger m50 denne gangen,puster mye bedre denne:)send meg nr da så kan vi ta en bilprat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jezz. da er hks 50mm wastegate og holset tx 50 turbo handlet inn. da er det til å begynne å lage grenrørs manifoil.(noen som har bilder eller innfoså jeg kan etterligne litt med m50 turbo i e30) så i år blir det 4" eksos heløe veien.skal bli inntresant å få lagt den opp siden det ble trangt nok med 3" ifjor :roll: bilder kommer når jeg er ferdig med tørrsumpen;)takker for innslag og meninger. supert forum dette :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han en ikke nødvendigvis gal selv om han har 4" eksos hele veien. er jo anskillig mye mere luft som skal ut av denne motoren en av en vanlig en. men syntes nesten 4" var hakket stort selv ja, men morsom lyd blir det.

TOREBMW:

så er dette bereinet at denne dimmen trengs for å få full ytelese eller er det bare for å overgå de 3" som var før? for syntes 4" virket nesten litt stort. men kan jo virke realistisk med nok trøkk i motoren for å få unna all flow'n da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er pga av att turboen har eksos på 4" da er det jo litt gæli å lage trakt op dette.det blir helt fil.man skal ha samme størrelse eksos som på turboen.det er ikke pga.at det er tøft nei.nødvendighet rett og slett

ps.ja gal er jeg nok.men på en fin måte som ikke går utover andre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...