mAZE Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Ser veldig rått ut.. En gang skal jeg ha meg en rå e30 også. Men jeg kjøper nok en ferdig bygget en. Blir spennende å se hvordan denne funker til sommeren.
Maxxsonics Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 denne blir rå altså! gleder meg noe jæveli til å se den ferdig stilt! e30 er en sykt tøff bil! får så lyst på e30 igjen j altså!! steitøfft er det!
BMWGUDEN Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 den e30 der er faktiskt ein av di råeste eg har sett du er flink og få det til TORE blir rått og sjå den ferdig, då har du deg et vilt leketøy
TOREBMW Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 takk takk veldig kjekt og få så gode tilbakemeldinger av dere folkens
k1t Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Setter ut en etterlysning her: OPPDATERING??? Vi vil ha mer updates av grombilen din!!
TOREBMW Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Skrevet Mars 1, 2006 ok da setter jeg inn et bilde..driver og bygger om dashboard som skal flockes til helga.ellers driver jeg en del med detaljer rundtom..det kommer seg nå.. fått på carbon panseret og alle vinduer
Espen|3k Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Helt rå den E30en din Gleder meg veldig til å se mer...
Rovderacing Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Steike fin bil..Godt å sjå at folk passer bilene sine.. blir kjekt å sjå bilen din på treff i sommer.. Stå på... E-30 Forever
Gunnar Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 ok da setter jeg inn et bilde..driver og bygger om dashboard som skal flockes til helga. 'GULL' i Stavanger som skal gjøre det?
stian329 Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 @Gunnar: Jepp! Og så skal vi pulverlakkere en del av Tore's deler før vi avslutter kvelden med et par kalde mmm
TOREBMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Skrevet Mars 2, 2006 ja skal bli spennende og få sett hvordan man gjør dette og se resultatet.et par klade hører jo til:)
Bimmerlars Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Planer om å be "GULL" flokke mitt også faktisk! Ser ut til å bli bra bilen din! Fått gjort mye på lite tid Skal du ha teppe i den? Er ikke detta den racingbilen da?
TOREBMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Skrevet Mars 2, 2006 ja skal ha tepppe i den..skal være en gatebil skal ikke ta bort all komforen i den.
Espen|3k Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 ja skal ha tepppe i den..skal være en gatebil skal ikke ta bort all komforen i den. Like your style Tror detta blir en bra av min smak
TOREBMW Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 ja da var jeg hjemme igjen etter en trivelig helg i stavanger.det ble pulver lakkering hos stian329 på fredags kvelden..dette ble meeeget pent.så om noen vil ha lakkert deler så kan jeg anbefale han på det varmeste..her er noen bilder:) fikk også flocket dashen..bilder kommer etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå