TOREBMW Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Skrevet Mars 9, 2006 Hei, jag skal også legge opp større rør til bensin, jeg lurer bare på om du fortsatt bruker det orginale bensinfilteret i motorommet? jeg fjerner filteret i motor rommet og lager bensin catch tank bak..der skal jeg plassere filteret før catchtanken for å slippe mest mulig mostand for bensinpumpene frem..jeg bruker 10mm kobber rør frem bilde av trykk regulator:
TOREBMW Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Skrevet Mars 10, 2006 er ikke så merkelig den er pent lakkert når det er gjort av det beste lakkverkstedet i haugesund
TOREBMW Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Skrevet Mars 11, 2006 der var den omtrent ferdig innvendig dørsider som gjennstår har også laget fuelcatch tanken ferdig som skal monteres til uka
Lien Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 RÅTT Men kan du forklare meg hva du skal med tre beholdere og en tank? De catch tankene jeg har sett til salgs er bare en liten beholder som du har avbildet her.
Gjest Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Det er nok et par bensinpumper og et filter. Og tanken
Lien Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Det er nok et par bensinpumper og et filter.Og tanken Ja det ser jeg jo nå Stikker ut ledninger på baksiden
propan Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Og de catch tankene du har sett er til olje som regel-veivhus ventilasjon.
TOREBMW Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Skrevet Mars 11, 2006 det tror jeg også¨..aldri sett slike som selges noen plass
SteffenM2 Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Sinsykt, den bilen der blir bare råere og råere.. Stå på!
propan Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 det tror jeg også¨..aldri sett slike som selges noen plass Ikke jeg heller,kun til olje...
TOREBMW Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Skrevet Mars 11, 2006 det tror jeg også¨..aldri sett slike som selges noen plass Ikke jeg heller,kun til olje... derfor lage selv..er igrunn like greit det da..så lærer man noe i samme slengen.ikke bare et sånn japan bestil og monter opplegg:)
propan Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Nei er jo ikke vanskelig å lage,greia med kina er at du får f.eks olje catch tank som er sendt rundt halve verden og selges ferdig kromma med nippler og eloksert++ for en billigere penge en man klarer å lage det selv. Denne koster 91,- norske kroner på ebay...(+frakt vel og merke) Bare en av de nipplene til inntak/uttak koster 69,- på Tess. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-BLUE ... dZViewItem
TOREBMW Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Skrevet Mars 12, 2006 ja har set dem i alle fasonger og greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå