Lien Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 Asia er en rar plass.. Produserer ting til 1/10 av hva vi klarer!
Gunnar Skrevet Mars 13, 2006 Skrevet Mars 13, 2006 Det er vel heller Norge som er en rar plass, som priser seg ut av resten av verden.
Bare_egil Skrevet Mars 13, 2006 Skrevet Mars 13, 2006 Det er vel heller Norge som er en rar plass, som priser seg ut av resten av verden. hehe, enig der
speedtouch Skrevet Mars 13, 2006 Skrevet Mars 13, 2006 heisann, utrolig fine du kan få de eldste e30 karosseriene med m3 styling må jeg si har egentlig hatt mest sans for de bilene fra 88 og utover med t-tech 2 styling, men dette var mye penere hadde egentlig tenkt å bytte bil til den nye typen jeg men nå ble jeg i tvil....du vett ikke om hvor jeg kan kjøpe slike skjermer? hadde vore stas:) utrolig stilren og gjennomført bil du har der
Bmw323i Skrevet Mars 13, 2006 Skrevet Mars 13, 2006 kan du legge ut bildene på en anne plass? bandwidth ex...
TOREBMW Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Skrevet Mars 13, 2006 ja jeg ser bildene ikke viser lenger noen som vet hva som er galt?? fatter ikke dette jeg`?
TOREBMW Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Skrevet Mars 13, 2006 vet ikke hvorfor bildene ikke viser her jeg,men ser hvis man klikker på dem kommer dem opp..her er iallefall bilde av bensin catch tanken som jeg driver og setter på plass under bilen.fikk sveiset den idag.
TOREBMW Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Skrevet Mars 13, 2006 heisann, utrolig fine du kan få de eldste e30 karosseriene med m3 styling må jeg si har egentlig hatt mest sans for de bilene fra 88 og utover med t-tech 2 styling, men dette var mye penere hadde egentlig tenkt å bytte bil til den nye typen jeg men nå ble jeg i tvil....du vett ikke om hvor jeg kan kjøpe slike skjermer? hadde vore stas:) utrolig stilren og gjennomført bil du har der jeg vet ikke hvor du får tak i slike skjermer som jeg har men man kan få kjøpt slike billige sett på koed vet jeg som man bygger på org.skjerm..eller så kan man kjøpe orginale og sveise på.
sinten Skrevet Mars 13, 2006 Skrevet Mars 13, 2006 ser ut t at du har for mange bilder på photobucket kontoen din tore
TOREBMW Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Skrevet Mars 14, 2006 jeg har slettet sikkert 20 bilder der, men ikke noe forsjell gitt
TOREBMW Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Skrevet Mars 14, 2006 hadde imagehack før men det skiftet til photobucket pga. samme problem
propan Skrevet Mars 14, 2006 Skrevet Mars 14, 2006 Å mye rommer den catch tanken da? Er ikke i overkant for stor til å være catch tank? Mulig den bare ser stor ut altså,ser ut til den 15-20L.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå