Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Iogmed at dette er en overtrykksmotor, så er det ikke så essensiellt hvor mye den suger egentlig. Flow er mer viktig enn trykk, og jeg regner med du vet hvordan luft under trykk oppfører seg trykkmessig.... (Ungdomsskolepensum, så dette kan jo de fleste noe om... :wink: )

Har du tenkt på at når man tar flowtest av for eksempler topper så får man antall N/A hk den supporter? Så det er jo på en måte litt viktig hvor mye den suger.. Et innsug som suger mer enn et annet gir også mer effekt ved FI. Men jeg skjønner tankegangen din... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

? mapsensoren måler vel bare hvor mye trykk som er.. man, må vel ha en luft temp måler også for at hjernen skal finne ut hvor mye luft som strømmer inn? eller tar jeg feil ? :)

hvor har du kjøpt det alu pusseutstyret Tore?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? mapsensoren måler vel bare hvor mye trykk som er.. man, må vel ha en luft temp måler også for at hjernen skal finne ut hvor mye luft som strømmer inn? eller tar jeg feil ? :)

hvor har du kjøpt det alu pusseutstyret Tore?

ja stemmer man har en luftempføler.pusse utstyret har jeg kjøpt litt her og der..slike skiver til og polere med fikk jeg på maskinforetningen her i haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, får det liksom aldri så blankt som jeg vil ha det :( vil kunne telle hårstrå på ic :D

Høyglanspoleringssett kjøper du på www.gasolin.no :)

Og da vil jeg nok tro du får det så blankt som du skal ha det! :wink:

Jeg mener dette settet skal duge til høyglanspolering av stål og aluminium..

Har ikke prøvd det selv, men regner med at når jeg selv setter i gang med å polere stål og aluminium til mitt eget prosjekt, så vil jeg nok komme til å kjøpe det selv også :wink:

Link til "the big kit" med poleringsutstyr: http://new.gasolin.no/index.php?main_pa ... 1d9e8056dc

Jeg vil annbefale deg å kjøpe chromepolish i tillegg til poleringsutstyret, for ytterligere glans! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...