Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Eg syns d va ganske kult at du under kjøretøy i profilen din, har 520i FØR M3`en,hehe........ Sjef!! FS Power...

Jepz!! 520`n e jo godbilen :)

Blir nok ikkje klar eg heller me bilen min... har ikkje arbeidslysst!!! :shock:

du har jo bare småtteri med din så er du ferdig da mister :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var det på tide med en liten oppdatering kansje :wink: har jobbet med understell og bensintilførsel i det siste så ikke så dramatiske forandringer..fikk montert alpina b7 motorsport sperrediffen nå med 75% sperr ,og oljekjøler,driver og skal få lagd nye slanger til denne som skal monteres i morgen..her er et bilde under før kjøler er montert:

DSC00261.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldig lyst men alt står på om den blir ferdig..er en del saker som har forsinka meg og jeg venter på deler fra sverige.ser ut som den står klar i juni mnd :cry: kansje slutten på mai om alt klaffer.time will show.drivlinja er nå klar med girkasse fra m3 e36 97 mod,m3 mellomaksling ,alpina diff,og m3 stikkakslinger( skal ha forsterka senere) skal til helga hente veiva fra o.s.s samt letta svinghjul og cluch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det på tide med en liten oppdatering kansje :wink: har jobbet med understell og bensintilførsel i det siste så ikke så dramatiske forandringer..fikk montert alpina b7 motorsport sperrediffen nå med 75% sperr ,og oljekjøler,driver og skal få lagd nye slanger til denne som skal monteres i morgen..her er et bilde under før kjøler er montert:

DSC00261.jpg

Gromt. :D

Hvor fikk du tak i diffen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...